کد خبر: ۲۲۸۲۷
|
۲۳ آبان ۱۴۰۰ | ۱۳:۴۰

هواوی به‌دنبال معرفی لپ‌تاپ میت‌بوک E در روز 26 آبان ماه است

شرکت هواوی در صدد برگزاری رویدادی طی روز 17 نوامبر (26 آبان ماه) است. کمپانی چینی ضمن برگزاری این رویداد از چندین محصول جدید در اکوسیستم هوشمند خود از جمله اسمارت‌واچ Watch GT Runner رونمایی خواهد کرد. در ادامه هواوی، لپ‌تاپ جدید میت‌بوک E را نیز معرفی می‌کند. این محصول دارای طراحی هیبریدی 2 منظوره بوده و از یک صفحه‌کلید جداشونده بهره می‌گیرد.

به گزارش «نبض فناوری»، سری میت‌بوک E از سال 2019 به بعد به‌روزرسانی نشده است. در آن زمان یک دستگاه 2 منظوره با تراشه اسنپ‌دراگون 850 روانه بازار شد. این تراشه اساسا ورژن خاصی از مدل اسنپدراگون 845 برای تبلت‌ها محسوب می‌شود. دستگاه جدید با سیستم‌عامل ویندوز 11 روانه بازار خواهد شد. این موضوع با توجه به قرارگیری منوی استارت در قسمت مرکزی نوار وظیفه قابل استنباط است.

همچنین تصویر منتشر شده نشان‌دهنده به‌کارگیری باریک‌ترین حواشی ممکن برای میت‌بوک E است. بعلاوه لبه‌های بدنه دستگاه کمی خمیده به‌نظر می‌رسند. این دستگاه مجهز به اسکنر اثرانگشت در قسمت فوقانی سمت چپ است. همچنین میت‌بوک E با قلم جدید Huawei M Pencil نیز سازگاری خواهد داشت. این قلم هوشمند در تصویر زیر به معرض نمایش گذاشته است.

هواوی به‌دنبال معرفی لپ‌تاپ میت‌بوک E در روز 26 آبان ماه است

منبع/ آی‌تی‌رسان

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی