کد خبر: ۲۲۸۳۱
|
۲۳ آبان ۱۴۰۰ | ۱۵:۳۵

سامسونگ گلکسی A13 5G گواهینامه FCC را دریافت کرد

گفته می‌شود که کمپانی سامسونگ به زودی از گوشی هوشمند گلکسی A13، که در روز جاری تأییدیه FCC را دریافت کرد، پرده‌برداری خواهد کرد. فهرست FCC نام مدل این اسمارت‌فون و همچنین تکنولوژی شارژ آن را نشان می‌دهد.

به گزارش «نبض فناوری»، تصویر زیر که در FCC منتشر شد، نشان می‌دهد که گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A13 5G دارای شماره مدل SM-A136U است. دو مدل دیگر با نام‌های SM-A136U1 و SM-A136DL نیز به نسخه‌های دیگر این تلفن همراه اشاره دارند.

ویژگی‌های کلیدی

اطلاعات فهرست FCC همچنین بیانگر این مطلب هستند که اسمارت‌فون A13 سامسونگ از فناوری شارژ سریع 15 وات پشتیبانی نموده و ابعاد آن 164.5 در 76.5 در 8.9 میلی‌متر است.

سامسونگ گلکسی A13 5G گواهینامه FCC را دریافت کرد

رندر گوشی هوشمند گلکسی A13 5G

این دستگاه هوشمند به صورت پیش‌فرض همراه با سیستم عامل اندروید 11 و رابط کاربری One UI 3.1 در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. گفته می‌شود که این گوشی هوشمند از یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و یک ماژول دوربین سه‌گانه در پنل پشتی دستگاه بهره‌مند بوده که این ماژول شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی و یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی است. کمپانی سامسونگ جهت تامین امنیت کابران این دستگاه، یک حسگر اثر انگشت برای آن تعبیه نموده است.

شایعات حاکی از آن است که گلکسی A13 5G سامسونگ به یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز بوده و کاربران و علاقه‌مندان قادر خواهند بود که این اسمارت‌فون را در رنگ‌های مشکی، سفید، آبی و نارنجی در اختیار داشته باشند. همچنین قیمت این گوشی هوشمند حدود 250 دلار برآورد شده است. از آنجایی که سامسونگ در سال گذشته و در تاریخی مشابه از اسمارت‌فون گلکسیA12 رونمایی نمود، انتظار می‌رود که این برند کره‌ای گوشی هوشمند جدید A13 را نیز در اواخر ماه جاری میلادی معرفی کند.

منبع/ آی‌تی‌سان

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی