کد خبر: ۲۲۸۸۸
|
۲۵ آبان ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۵

امضای قرارداد مشارکت و توسعه کسب و کار میان فون‌پی و رفاه

مراسم امضای قرارداد مشارکت و توسعه کسب و کار میان شرکت فون‌پی درمجموعه «مدیریت ثروت ستارگان» از گروه نگاه و شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در روز چهارشنبه 19 آبان 1400 برگزار شد.

امضای قرارداد مشارکت و توسعه کسب و کار میان فون‌پی و رفاه

به گزارش نبض فناوری، در این مراسم که مهندس حسین اسلامی مدیرعامل هلدینگ فناوری نگاه، دکتر مهدی برخورداری مدیرعامل شرکت فون‌پی و دکتر رسول محمدی مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه و دیگر مدیران ارشد این مجموعه حضور داشتند، دکتر محمدی ضمن تشکر از فعالیت‌های انجام شده گفت: «این اتفاق، نقطه عطفی برای رفاه و فون‌پی است، در مجموعه رفاه برنامه‌های گسترده‌ای در حوزه پرداخت وجود دارد و ما در حال تقویت زیرساخت‌های آن هستیم و امیدواریم با همکاری هم بتوانیم موفقیت‌های بزرگی کسب کنیم، ما در پی آنیم که پس از امضای این قرارداد به سرعت ساختارجدید پرداخت برای ارائه خدمات بیشتر به مشتریان و مجموعه‌های دیگر فراهم شود».
در ادامه مهندس اسلامی، مدیرعامل هلدینگ فناوری نگاه گفت: « نگاه ما به حوزه پرداخت نگاه متفاوتی است، این قرارداد می‌تواند شعله امیدی در شرایط اقتصادی کنونی باشد. ما خود را متعهد به توانمندسازی در این زمینه می‌دانیم. امیدواریم رویکرد مجموعه رفاه در ایجاد راحتی برای مشتریان خود به هنگام عملیات پرداخت، الهام‌بخش مجموعه‌های دیگر باشد و بستری فراهم شود تا خدمات پایه پرداخت راحت‌تر، بیشتر و متفاوت‌تر برای مشتریان رقم بخورد».
در پایان، دکتر برخورداری مدیرعامل شرکت فون‌پی به این موضوع اشاره کرد که پس از یک بازه زمانی حدودا ۶ ماهه از امضای تفاهم‌نامه همکاری با رفاه و تحقق رضایت‌بخش اهداف این تفاهم نامه، امیدواریم در ادامه مسیر با همکاری مجموعه معظم رفاه بتوانیم افق جدید و روشنی را با توسعه زیرساخت‌های فناوری محور و نوآوری در صنعت خرده‌فروشی ترسیم کنیم.
برخورداری افزود: «پیرو این همکاری و طی یک برنامه زمان‌بندی شده، در مرحله نخست فون‌پی ارائه خدمات خود در قالب کارت خرید را با حضور بازیگران فعلی و همکاری شبکه بانکی پیش خواهد گرفت و در ادامه بر اساس توانمندی‌ها و تجربه کسب شده در حوزه پرداخت آنلاین تاکسی و پتانسیل‌های موجود در زیرساخت تقویت شده فون‌پی، روزبه‌روز همکاری خود را با مجموعه فروشگاهی رفاه گسترش خواهد داد.»
کارت خرید رفاه، کارتی اختصاصی است و دارندگان آن قادر می‌سازد تا از خدمات متنوع بیش از ۱۱۰۰ شعبه فروشگاه رفاه در سراسر کشور و هزاران عامل فروش رفاه استفاده کنند. از مزایای این کارت، امکان خرید اعتباری با ایجاد مهلت بازپرداخت و بهره‌مندی از تخفیف‌ها است.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی