کد خبر: ۲۲۹۲۹
|
۲۶ آبان ۱۴۰۰ | ۱۷:۲۰

سامسونگ ظاهرا روی توسعه گوشی تاشو جدیدی از سری گلکسی زد فولد کار می‌کند

سامسونگ پتنت جدیدی از یک گوشی تاشو را به ثبت رسانده که مدل جدیدی از گوشی گلکسی زد فولد را نشان می‌دهد که از ویژگی‌هایی مانند خط تا افقی و دوربین زیر نمایشگر بهره می‌برد. همچنین کاربران می‌توانند از این دستگاه مانند یک لپ تاپ یا تبلت استفاده کنند.

به گزارش «نبض فناوری»، سامسونگ انتظار دارد که در سال ۲۰۲۲ حدود ۸۶ درصد از سهم بازار گوشی‌های تاشو را در اختیار داشته باشد و حداقل ۱۰ میلیون گوشی تاشو نسل جدید به فروش برساند. با این وجود می‌توان گفت که غول فناوری کره جنوبی در این بازار رقیب چندان قدرتمند دیگری نخواهد داشت.

سامسونگ ظاهرا روی توسعه گوشی تاشو جدیدی از سری گلکسی زد فولد کار می‌کند

با این وجود، سامسونگ باید خلاقیت خود را افزایش دهد که این امر منجر به طراحی آزمایشی برخی گوشی‌های تاشو جدید و عجیب مانند گوشی تاشو Z با دو لولا می‌شود. همانطور که LetsgoDigital گزارش می‌دهد، سامسونگ پتنت مربوط به گوشی تاشو دیگری را ارائه کرده که ممکن است در آینده وارد بازار شود. طبق تصاویر ارائه شده در این پتنت، غول فناوری دستگاه را طراحی کرده که شباهت زیادی به گلکسی زد فولد ۳ دارد، اما دارای یک خط تا افقی است.

هرچند وجود خط تا افقی نسبت به گزینه‌های موجود در بازار که از خط عمودی بهره می‌برند، بیشتر به سلیقه مشتریان مربوط می‌شود، نسبت نمایشگر گوشی همانطور که در تصاویر آن کاملا مشخص است، نشان می‌دهد که کاربران می‌توانند از این دستگاه بیشتر به عنوان یک لپ تاپ یا تبلت استفاده کنند. همچنین در تصاویر این پتنت ویژگی‌های دیگری مانند دوربین سلفی دوگانه با روزنه مخصوص بالای نمایشگر، فناوری دوربین زیر نمایشگر و ماژول اصلی دوربین با سه لنز دیده می‌شود.

البته باید عنوان کرد که هنوز مشخص نیست این دستگاه وارد بازار شود، اما سامسونگ به صراحت اعلام کرده است که قصد دارد همچنان بازار گوشی‌های تاشو را به تسخیر خود دربیاورد که با این وجود می‌توان انتظار مدل‌های تاشو بیشتری از غول فناوری کره جنوبی را در آینده داشته باشیم.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 18 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین صعودی ماند؟
دسترسی به اطلاعات پرسنل؛ وزارت دفاع انگلیس هک شد
در جلسه بررسی آخرین وضعیت فیبرنوری قم مطرح شد؛ پوشش کامل فیبرنوری استان قم ظرف یک هفته آینده انجام می شود
پژوهش جدید «دانشگاه ایالتی واشنگتن» نشان داد استفاده از ChatGPT برای ارزیابی مشکل قلبی عاقلانه نیست!
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 16 اردیبهشت 1403 زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
وبگردی