کد خبر: ۲۲۹۷۷
|
۲۸ آبان ۱۴۰۰ | ۱۹:۴۰

گلکسی A13 فایوجی در بلوتوث سیگ دیده شد

گلکسی A13 فایوجی تاییدیه بلوتوث سیگ را دریافت کرد و به این ترتیب، یک گام به تاریخ رونمایی نزدیک‌تر شد. سامسونگ خود را آماده می‌کند تا یک گوشی دیگر از سری A را در بازار گوشی‌های ارزان‌قیمت به فروش برساند.

به گزارش «نبض فناوری»، گلکسی ای 13 فایوجی با سه شماره مدل در بلوتوث سیگ دیده شده که هر کدام از این شماره‌ها، مدلی از این گوشی در بازارهای مختلف را نشان می‌دهند.

این گوشی با شماره مدل‌های SM-A136U ،SM-A136U1 ،SM-A136W ،SM-S136DL مشخص شده است. اما با توجه به اخباری که پیش از این فاش شده، باید گفت که یک شماره مدل دیگر نیز وجود دارد؛ SM-A136B نسخه فورجی این گوشی هوشمند خواهد بود.

گلکسی A13 فایوجی در بلوتوث سیگ دیده شد

مشخصات گلکسی A13 فایوجی

بلوتوث سیگ معمولا اطلاعات زیادی را از مشخصات گوشی‌ها فاش نمی‌کند؛ اما خبر خوب این است که برخی مشخصات این گوشی در گیک‌بنچ فاش شده است. فهرست گیک‌بنچ نشان می‌دهد که گلکسی A13 فایوجی از سیستم روی تراشه دایمنسیتی 700،‌ رم 4 گیگابایتی و اندروید 11 برخوردار می‌شود.

شایعات مختلف هم درباره مشخصات این گوشی میان‌رده سامسونگ، گمانه‌زنی کردند. گفته می‌شود که گلکسی ای 13 فایوجی به نمایشگر 6.48 اینچی LCD، باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی و قابلیت شارژ 25 واتی مجهز شده است.

گلکسی A13 فایوجی در بلوتوث سیگ دیده شد

این گوشی هوشمند در دو نسخه با رم 4 و 8 گیگابایت و حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی عرضه می‌شود. درباره تنوع رنگی هم باید گفت که Galaxy A13 5G در رنگ‌های مشکی، سفید، آبی و قرمز در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. این گوشی در قسمت تنظیمات دوربین از یک لنز 8 مگاپیکسلی سلفی، یک لنز 50 مگاپیکسلی اصلی در پنل پشتی،‌ یک لنز 5 مگاپیکسلی اولترا واید و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی برخوردار می‌شود.

انتظار می‌رود که Galaxy A13 5G در بازار آمریکا و کانادا با قیمت 290 دلار و در بازار اروپا با قیمت 200 یورو عرضه شود. هنوز تاریخ دقیقی برای معرفی این گوشی هوشمند در نظر گرفته نشده است. اما با توجه به تاریخ رونمایی گلکسی A12 در اوایل آبان، می‌توان پیش‌بینی کرد که نسخه 4G و 5G این گوشی تا چند هفته آینده رونمایی شود.

منبع/ تکراتو

برچسب ها: گلکسی A13 سامسونگ 5G
ارسال نظرات
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
وبگردی