کد خبر: ۲۳۰۰۸
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ | ۱۹:۰۰

زد فولد 4 سامسونگ استثنائی در میان پرچمداران کره ای خواهد بود

گوشی گلکسی زد فولد 4 سامسونگ به بهترین ویژگی گوشی‌های سری Note سامسونگ مجهز نمی‌شود؛ در این گوشی خبری از قلم S Pen نیست.

به گزارش «نبض فناوری»، گوشی Galaxy S21 Ultra که یکی از بهترین گوشی‌های سامسونگ 2021 محسوب می‌شود، قابلیت پشتیبانی از S Pen را داشت و کاربر می‌توانست در صورت دلخواه، از کیس و ویژگی‌های آن استفاده کند. گوشی Galaxy Z Fold 3 هم که کمتر از یک‌سال پس از آن رونمایی شد، به قلم S Pen مجهز بود.

اما اخبار و گزارش‌های جدید، جزئیات دیگری از زد فولد 4 سامسونگ را فاش کرده‌‌اند؛ گوشی پرچمداری که به‌زودی در لیست بهترین گوشی‌های 2022 قرار می‌‌گیرد، از سبک طراحی پرچمدارهای قبلی پیروی نمی‌کند.

زد فولد 4 سامسونگ استثنائی در میان پرچمداران کره ای خواهد بود

زد فولد 4 سامسونگ بدون S Pen؟

حساب کاربری توییتری FrontTron از طریق وب‌سایت Naver ادعا کرده که گوشی زد فولد 4 سامسونگ به قلم اس پن مجهز نمی‌شود. این کاملا برخلاف چیزی است که اکثر تحلیلگران و هواداران سامسونگ انتظار داشتند. همان‌طور که در بالا اشاره کردیم، Galaxy Z Fold 3 به اس پن مجهز بود و پی‌بینی می‌شد که نسل جدید این گوشی‌ هم از قابلیت محبوب گوشی‌های Note پشتیبانی کند.

تا به حال شایعات زیادی درباره سامسونگ و گوشی‌های تاشوی این شرکت منتشر شده و به نظر می‌رسد که نسل جدید گوشی‌های تاشوی این شرکت در راه هستند. متاسفانه هیچ طرح قطعی از این گوشی‌ها به بیرون درز نکرده و هیچ‌کدام از طرح‌های احتمالی، به قلم S Pen مجهز نشده‌اند.

البته هنوز جای امیدواری هست؛ چراکه هیچ‌کدام از نمونه‌‌های اولیه به مرحله پیش تولید نرسیده‌اند و می‌توان به تغییرات و بهینه‌سازی‌های بهتر، امیدوار بود.

اگر سامسونگ تصمیم بگیرد که گلکسی Z Fold 4 را به S Pen مجهز کند،‌ باید طراحی داخلی گوشی را دستخوش تغییر قرار دهد تا فضای کافی برای قرار دادن قلم در گوشی فراهم شود. چنین تغییری به تحقیق و توسعه و البته زمان بیشتری نیاز دارد.

اما خبر خوب این است که از سامسونگ از مهم‌ترین بخش‌های دشوار عبور کرده است؛ چراکه سال گذشته توانسته بود با قرار دادن اس پن در پنل نمایشگر تاشو، این قابلیت را در اختیار کاربران گلکسی Z Fold 3 قرار دهد.

مدل طراحی گلکسی Z Fold 3 که شبیه به کتاب باز و بسته می‌شود، یک فاکتور مهم برای نصب S Pen محسوب می‌شود؛ بنابراین می‌‌توان نسل جدید گوشی تاشوی سامسونگ را به این قابلیت جذاب مجهز کرد. اما برنامه‌ریزی‌های سامسونگ هنوز مشخص نیست. بنابراین باید منتظر بمانیم و امیدوار باشیم که سامسونگ در طراحی گلکسی Z Fold 4 از قلم S Pen نیز استفاده کند.

منبع/ تکراتو

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی