کد خبر: ۲۳۰۱۵
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ | ۱۰:۳۶
توسط یک شتابدهنده؛

سامانه تبادل توکن‌های غیر قابل معاوضه بر پایه بلاکچین راه‌اندازی شد

مدیرعامل شتابدهنده انرژی و هوشمند سازی نیروان، گفت: سامانه (NFT) برای تبادل توکن‌های غیر قابل معاوضه بر پایه بلاکچین با هدف ارائه خدمات به فعلان حوزه بازی‌سازی و آثار هنری ایجاد شد.

علی شفیعی سروستانی مدیرعامل شتابدهنده انرژی و هوشمند سازی نیروان، در گفتگو با خبرنگار «نبض فناوری» اظهار کرد: این شرکت یک مرکز سرمایه‌گذاری و شتابدهی است که در حوزه انرژی و هوش مصنوعی خدماتی را ارائه می‌دهد.

وی تصریح کرد: شتابدهنده تخصصی انرژی و هوش مصنوعی نیروان با هدف گسترش زیست بوم استارتاپی، کارآفرینی و نوآوری کشور با سرمایه گذاری گروه توسعه بندا و شرکت هیربدان راه اندازی شده است. خدمات نیروان در مراحل ایده‌یابی، تیم‌سازی، شتابدهی و تجاری‌سازی به تیم‌های فعال و علاقه‌مند به این دو حوزه ارائه می‌شود.

شفیعی سروستانی ادامه داد: در بخش انرژی سامانه‌ای را توسعه دادیم قرار است در اراک برای تبادل بار بین صنایع اجرایی شود. آیین نامه اتوماسیون بازار بهینه سازی مصرف انرژی و محیط زیست را سازمان برنامه و بودجه ابلاغ کرده که ما در حال انجام آن هستیم.

وی افزود: همچنین سامانه هایپرسوئیفت را راه‌اندازی کردیم که شبکه یکپارچه بین توسعه دهندگان نرم‌افزار و درخواست کنندگان خدمات نرم‌افزاری در تمام کشور‌های جهان در قالب آژانس خدمات نرم‌افزاری بین‌المللی است. در کنار این موضوع دستگاه آشکارساز پروفیل بار را طراحی و تولید کردیم که این دستگاه تجهیز کمکی اندازه‌گیری انرژی الکتریکی که با نصب در کنار کنتور‌های فعلی برق ۷۰ درصد قابلیت‌های کنتور هوشمند برق را تنها با ۳۰ درصد هزینه یک کنتور هوشمند فراهم می‌کند.

سامانه تبادل توکن‌های غیر قابل معاوضه بر پایه بلاکچین راه‌اندازی شد

مدیرعامل این شتابدهنده اظهار کرد: سامانه (NFT) برای تبادل توکن‌های غیر قابل معاوضه بر پایه بلاکچین با هدف ارائه خدمات به فعلان حوزه بازی‌سازی و آثار هنری ایجاد شد. همچنین سامانه خرید برق با استفاده از ارائه خدمات در قالب کارگزار بورس انرژی و مبتنی بر قوانین و مقررات بازار قرارداد‌های دو جانبه و موتور تجارت همتا به همتای مشترکین دیماندی برق با هدف ایجاد خرید و فروش ظرفیت در ساعت‌های پرباری بین صنایع مختلف را ایجاد کردیم.

سامانه تبادل توکن‌های غیر قابل معاوضه بر پایه بلاکچین راه‌اندازی شد

وی اضافه کرد: همچنین پلتفرم پذیرش شتابدهی با هدف ایجاد قابلیت ارائه خدمات حوزه انرژی مبتنی بر انرژی تولید شده و یا صرفه‌جویی تملک شده و نیز ایجاد ظرفیت توزیع عادلانه یارانه انرژی با ستفاده از کوین انرژی و توکن‌های مخصوص هر نوع از حامل‌های انرژی راه اندازی شده است. در کنار موارد فوق سامانه نظارتی هوشمند با بهره‌گیری از آخرین فناوری حوزه بینایی ماشین با هدف ارائه خدمات پایش هوشمند به مراکز خرید و خدمات هوش تجاری مبتنی بر نظارت تصویری در این مراکز ایجاد شده است.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی