کد خبر: ۲۳۰۴۴
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ | ۰۹:۳۰

گلکسی زد فولد ۴ احتمالا جایگاه مخصوص قلم S Pen نخواهد داشت

گلکسی S21 اولترا و گلکسی زد فولد ۳ از قلم S Pen پشتیبانی می‌کنند و انتظار می‌رود گلکسی S22 اولترا مانند سری گلکسی نوت جایگاه مخصوصی برای نگهداری این قلم داشته باشد. با این حال، به نظر نمی‌رسد شاهد چنین رویکردی برای گلکسی زد فولد ۴ باشیم.

به گزارش «نبض فناوری»، طبق اطلاعات جدیدی که از سوی یکی از منابع دنیای فناوری با حساب توییتری «FrontTron» منتشر شده، خبری از جایگاه مخصوص قلم S Pen در گلکسی زد فولد ۴ نخواهد بود.

سامسونگ در حال ساخت نمونه‌های اولیه گلکسی زد فولد ۴ است و فعلا طراحی آن نهایی نشده. با این حال، طرح‌های پیش تولید از شکاف قلم برخوردار نیستند، اما احتمالا تا اوایل اسفند ماه (مارس ۲۰۲۲) سامسونگ در مورد طرح نهایی تصمیم‌گیری می‌کند. برای اینکه قلم مشهور سامسونگ جایی در گوشی تاشو جدید شرکت داشته باشد، باید طراحی آن دستخوش تغییر شود. این کار نیازمند زمان و همچنین اقدامات بیشتری در بخش تحقیق و توسعه است.

گلکسی زد فولد ۴ احتمالا جایگاه مخصوص قلم S Pen نخواهد داشت

گلکسی زد فولد ۳ از قلم S Pen پشتیبانی می‌کند، بنابراین در نسل بعدی نیز چنین ویژگی وجود دارد، با این حال هنوز نمی‌توانیم درباره قرارگیری جایگاه مخصوص این قلم در نسل بعدی‌اش اظهارنظر دقیقی کنیم.

در حال حاضر این غول کره‌ای پیشتاز عرضه گوشی‌های تاشو در جهان است. امید می رود در سال‌های آینده با افزایش عرضه، قیمت نهایی این محصولات کاهش یابد تا در دسترس مصرف‌کنندگان بیشتری قرار بگیرد. با توجه به علاقه شرکت‌های دیگر به ساخت گوشی‌های تاشو، رقابت در این حوزه بیشتر می‌شود که می‌تواند کاهش قیمت را در پی داشته باشد.

شیائومی، اوپو و ویوو هم دیگر شرکت‌هایی هستند که می‌خواهند حضور پررنگی در این بازار داشته باشند. البته بیشتر شرکت‌های سازنده موبایل نمایشگرهای تاشو خود را از سامسونگ تهیه خواهند کرد.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی