کد خبر: ۲۳۱۰۱
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۵

تست مقاومت گوشی سرفیس دوئو ۲ مایکروسافت ببینید| گوشی سرفیس دوئو ۲ مایکروسافت از تست مقاومت سربلند بیرون آمد

مایکروسافت چند هفته پیش گوشی هوشمند سرفیس دوئو ۲ را روانه بازار کرد. این موبایل تاشو حالا زیر تست مقاومت رفته و ظاهرا از آزمایش خط و خش، سوزاندن و خمیدگی سربلند بیرون آمده است.

به گزارش «نبض فناوری»، کانال یوتیوب JerryRigEverything در ویدیوی جدید خود سرفیس دوئو ۲ را از نظر توانایی مقاومت آزمایش کرده است. «زک» در این ویدیو توضیح می‌دهد که مهم‌ترین تغییر ظاهری سرفیس دوئو ۲ نسبت به نسل قبلی حضور دوربین عقب سه‌گانه است. ماژول دوربین این گوشی با زاویه کمی طراحی شده تا زمانی که دستگاه را به پشت برمی‌گردانید، دو قسمت نمایشگر به خوبی روی هم قرار بگیرند.

زک آزمون اصلی مقاومت را با تست خط و خش آغاز کرد. نتیجه این بود که سرفیس دوئو ۲ در مقیاس سختی موس در سطح ۶ و ۷ شروع به نمایش خط و خش کرد. با این حساب، موبایل مایکروسافت سخت‌ترین صفحه را در بین گوشی‌های تاشو دارد و البته از پنل شیشه‌ای و محافظ گوریلا گلس ویکتوس استفاده می‌کند.

فریم‌های کناره دستگاه و البته دکمه‌های موجود روی آن از پلاستیک ساخته شده‌اند و خود گوشی از استاندارد ضدآب IPX1 بهره می‌برد. با این حال، لولای سرفیس دوئو ۲ که نوتیفیکیشن‌ها و ساعت را نشان می‌دهد، فلزی است. تست بعدی مقاومت در برابر شعله بود که نمایشگر امولد گوشی مایکروسافت ایستادگی خوبی در برابر آن داشت. البته در نهایت اثر کمی از آتش روی صفحه سرفیس دوئو ۲ باقی ماند.

با توجه به این که حسگر اثر انگشت در زیر دکمه پاور قرار گرفته و پوشش آن پلاستیکی است، آسیبی که در تست‌های قبلی به این بخش وارد شد، عملکرد حسگر اثر انگشت را کمی دچار مشکل کرد. زک در ادامه آزمایش دیگری را انجام داد تا ببیند سرفیس دوئو ۲ در برابر کوبیده شدن نمایشگرها به یکدیگر چقدر مقاوم است. مایکروسافت از این تست هم سربلند بیرون آمد.

نسل جدید موبایل سرفیس در نهایت توانست تست خمیدگی را هم پشت سر بگذارد و در برابر فشارهای زک خم یا شکسته نشود.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی