کد خبر: ۲۳۱۲۹
|
۰۳ آذر ۱۴۰۰ | ۱۱:۵۰
از روز گذشته آغاز شد؛

اختلال گسترده در خدمات آنلاین بانکی سنگاپور

خدمات آنلاین بزرگ‌ترین بانک جنوب شرق آسیا برای دومین روز متوالی دچار مشکل شده و کاربران به این خدمات دسترسی ندارند.

به گزارش «نبض فناوری»، رویترز اعلام کرد، بانک دی بی اس گروپ که مقر اصلی آن در سنگاپور است، از تداوم اختلال در خدمات آنلاین خود خبر داده است. نقص مذکور از سه شنبه صبح آغاز شده و منجر به اعتراض و نارضایتی گسترده مشتریان شده است.

این بانک سنگاپوری روز چهارشنبه در صفحه فیس‌بوک خود نوشت: "خدمات ما اوایل صبح امروز به حالت عادی بازگشتند. متأسفانه مشکلات ارائه بانکداری دیجیتال دیروز دوباره تکرار شد و این بر خدمات ما تأثیر گذاشت."

بخش عمده این مشکلات مربوط به اپلیکیشن‌های پرداخت آنلاین بانک مذکور بوده و در یک دهه اخیر بی سابقه توصیف شده است.

سنگاپور بزرگترین بازار خرده‌فروشی و مدیریت ثروت برای این بانک محسوب می‌شود که در کشورهایی از جمله هنگ کنگ، اندونزی و هند نیز فعالیت دارد.

این بانک درباره علت این اختلال توضیح بیشتری نداد. بیش از دوهزار نفر ذیل مطلب فیس‌بوکی این سایت اظهارنظر کردند. کاربران گفتند که نمی‌توانند به حساب‌های بانکی دیجیتال خود وارد شوند و برخی از آنها درخواست غرامت کردند.

منبع/ مهر

ارسال نظرات
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
وبگردی