کد خبر: ۲۳۱۴۵
|
۰۳ آذر ۱۴۰۰ | ۲۰:۲۰

ساخت استیکر در نسخه بتای واتس‌اپ دسکتاپ ممکن شد

کاربران نسخه بتای واتس‌اپ دسکتاپ دیگر به اپلیکیشن‌های شخص ثالث برای ساخت استیکر نیازی نخواهند داشت و این پیام‌رسان امکان ساخت استیکر را برای آنها فراهم کرده است. این قابلیت جدید ظاهرا بی‌سروصدا و به صورت محدود در دسترس تنها کاربران نسخه بتای دسکتاپ قرار گرفته است.

به گزارش «نبض فناوری»، براساس توییت منتشر شده از سوی یکی از منابع آگاه بازار، «موکول شارما» در نسخه دسکتاپ واتس‌اپ گزینه‌ای تحت عنوان ایجاد استیکر اضافه شده که کاربران این نسخه می‌توانند از طریق آن عکس‌هایی را از سیستم کامپیوتری انتخاب کرده و استیکر موردنظر خود را بسازند.

ساخت استیکر در نسخه بتای واتس‌اپ دسکتاپ ممکن شد

بعد از انتخاب عکس موردنظر، ابزارهایی برای برش، چرخش و ایجاد تغییر در عکس مربوطه در اختیار کاربران قرار داده شده است. این قابلیت در حال حاضر تنها به صورت محدود برای کاربران نسخه بتای واتس‌اپ دسکتاپ منتشر شده است و انتظار می‌رود به زودی در دسترس کلیه کاربران قرار بگیرد.

با این قابلیت جدید کاربران واتس‌اپ دیگر نیازی به نصب برنامه‌های شخص ثالث برای ساخت استیکر در واتس‌اپ ندارند و به صورت مستقیم می‌توانند این کار را در درون برنامه پیام‌رسان محبوب خود انجام دهند.

واتس‌اپ به صورت رسمی اضافه شدن این قابلیت به نسخه بتای دسکتاپ را اعلام نکرده است. همچنین هنوز مشخص نیست چه زمانی قابلیت ایجاد استیکر به نسخه اپلیکیشن مخصوص گوشی‌های هوشمند اضافه شود. با این حال، در آینده کاربران برای ساخت استیکر نیازی به اپ‌های شخص ثالث نخواهند داشت و از همان درون این پیام‌رسان می‌توانند دست به چنین کاری بزنند.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی