کد خبر: ۲۳۱۵۰
|
۰۴ آذر ۱۴۰۰ | ۱۰:۵۰

دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی، از ویژگی های فاش شده OnePlus ۱۰ Pro

گوشی هوشمند OnePlus ۱۰ Pro با صفحه نمایش ۶.۷ اینچی QHD+ و تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ عرضه خواهد شد.

به گزارش« نبض فناوری» به نقل از جی اس ام آرنا، پس از مشاهده اولین رندر‌های گوشی OnePlus ۱۰ Pro اکنون برخی از مشخصات این گوشی هوشمند به لطف OnLeaks و ۹۱Mobiles فاش شده که در این گزارش کوتاه به بررسی آن می‌پردازیم.

گوشی هوشمند OnePlus ۱۰ Pro دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی QHD+ ۱۲۰Hz AMOLED، تراشه Snapdragon ۸ نسل ۱ با ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم LPDDR۵ و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه است.

در بخش دوربین ها، این گوشی هوشمند به یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی و یک سنسور زوم ۳.۳ برابری ۸ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. همچنین این گوشی دارای تنظیماتی با صدای دقیق همانند OnePlus ۹ Pro خواهد بود، البته شاید ۱۰ Pro از سنسور‌ها یا اپتیک ارتقا یافته استفاده کند. دوربین سلفی این گوشی هم ۳۲ مگاپیکسلی است.

گوشی OnePlus ۱۰ Pro

گوشی هوشمند OnePlus ۱۰ Pro از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره‌مند خواهد شد که البته هنوز خبری از میزان سرعت شارژ آن نیست. در نهایت، این تلفن دارای استاندارد IP۶۸ آب و گرد و غبار است.

شایعات حاکی از آن است که سری گوشی‌های OnePlus ۱۰ در اواخر ژانویه یا اوایل فوریه در چین عرضه می‌شود و در ماه آوریل عرضه جهانی آن انجام خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی