کد خبر: ۲۳۱۶۷
|
۰۴ آذر ۱۴۰۰ | ۱۷:۵۰

سری گوشی‌های Xiaomi ۱۲ یک قدم به عرضه نزدیک‌تر شدند

طراحی دوربین شیائومی ۱۲ همراه با سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی آن مشخص شد.

به گزارش« نبض فناوری» به نقل از جی اس ام آرنا، سری گوشی‌های Xiaomi ۱۲ باید قبل از پایان سال وارد بازار شوند و به تازگی نیز منابع قابل اعتماد، اطلاعات بیشتری را در مورد تنظیمات دوربین آن ارائه کرده اند. گزارش‌های جدید (در شبکه اجتماعی ویبو) حاکی از این هستند که سری جدید شیائومی طراحی دوربین را تغییر می‌دهد و یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی را ارائه می‌دهد.

همچنین شایعات حاکی از آن است که شیائومی صفحه نمایش فول اچ دی پلاس را به خانواده خود باز می‌گرداند، که نسبت به پنل‌های ۱۴۴۰p در سری Mi ۱۱ کاهش می‌یابد، اما شاید برای مدل وانیلی ۱۲ این صفحه نمایش‌ها در نظر گرفته شود. طراحی نیز نسبت به مدل‌های قبلی تغییری نکرده است. لبه‌ها کمی گرد هستند و یک حفره در گوشه بالا سمت چپ برای دوربین سلفی آن تعبیه شده است.

شایان ذکر است در حالی که شیائومی به همان شارژ‌های سریع پایبند است، اما این بار شارژر ۱۰۰ واتی را ارائه می‌دهد، چیزی که در حال حاضر در سری ۱۱T وجود دارد. اسکنر اثر انگشت این مدل نیز بهبود می‌یابد و منطقه عملیاتی بزرگ تری خواهد داشت.

تا رویداد Qualcomm تنها یک هفته باقی مانده است و پس از مشخص شدن تراشه، شیائومی جزئیات بیشتری را در مورد سری پرچمداران آینده خود فاش خواهد کرد.
منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی