کد خبر: ۲۳۱۸۸
|
۰۵ آذر ۱۴۰۰ | ۱۹:۳۰

سامسونگ سال آینده میلادی گوشی‌های هوشمند تاشو بیشتری تولید خواهد کرد

سامسونگ در بازار گوشی‌های تاشو حکمرانی می‌کند و به این زودی‌ها تصمیم به عقب‌نشینی ندارد. حالا طبق گزارشی جدید، این غول کره‌ای می‌خواهد سال آینده گوشی‌های تاشو بیشتری را روانه بازار کند.

به گزارش« نبض فناوری»، سامسونگ سال آینده میلادی از گوشی‌های جایگزین گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ رونمایی خواهد کرد. احتمالا گلکسی زد فولد ۴ و زد فلیپ ۴ تغییر چندانی نسبت به نسل فعلی نخواهند داشت و تنها شاهد به‌روزرسانی‌های معمول از یک نسل به نسل بعدی خواهیم بود.

احتمالا بیشترین تغییرات را در بخش لولا شاهد خواهیم بود و همچنین مقاومت آن‌ها در برابر آب و گردوغبار افزایش می‌یابد. کره‌ای‌ها به دنبال کاهش شعاع خم شدن نمایشگر هستند و در واقع می‌خواهند وقتی گوشی تا می‌شود، شکاف کوچکتری ایجاد کند.

این شکاف باعث تجمع گردوغبار در این ناحیه می‌شود که برای یک گوشی ۱۸۰۰ دلاری چندان خوب نیست. همچنین وزن و ضخامت کلی گوشی کمتر می‌شود. سامسونگ روی توسعه محصولات تاشو کار می‌کند و احتمالا سال آینده شاهد یک تبلت تاشو نیز خواهیم بود.

طبق گزارش جدید، سامسونگ یک لپ‌تاپ تاشو هم تولید می‌کند. تصور لپ‌تاپ تاشو هیجان انگیز و کمی عجیب به نظر می‌رسد، اما گویا کره‌ای‌ها به دنبال توسعه همه فناوری‌ها در این بخش هستند. فعلا نمی‌توان به این شایعات اطمینان داشت و باید دید در آینده این فناوری تا چه حد پیشرفت می‌کند.

سامسونگ در آینده تنها شرکتی نخواهد بود که در بازار گوشی‌های تاشو فعالیت خواهد کرد. شیائومی، اوپو و ویوو نیز در این بخش از بازار فعال‌تر می‌شوند. البته بیشتر شرکت‌های سازنده موبایل نمایشگر خود را از سامسونگ تهیه می‌کنند. عرضه بیشتر این گوشی‌ها منجر به کاهش قیمت نهایی آن‌ها می‌شود. کاربران به عنوان مصرف‌کننده نهایی بیشترین سود را از این رقابت خواهند برد.

منبع:دیجیاتو

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در اول اردیبهشت 1403 هاوینگ بیت‌کوین فرا رسید
به دلیل نگرانی از ایمنی داده‌ها؛ هلند استفاده از فیس‌بوک را ممنوع می‌کند
وبگردی