کد خبر: ۲۳۲۵۷
|
۰۷ آذر ۱۴۰۰ | ۲۰:۲۰

تصاویر گلس های لورفته از S22 جزئیاتی از این گوشی را فاش کردند

تصاویر گلس های لورفته از S22 جزئیاتی از این گوشی را فاش کرده‌اند، به همین علت در ادامه این نوشتار قصد داریم این جزئیات را در اختیار شما قرار دهیم. با ما همراه باشید.

به گزارش «نبض فناوری»، S22 از جمله محصولات با کیفیت کمپانی سامسونگ بوده که اکثر طرفداران کمپانی سامسونگ در انتظار عرضه این محصول به بازار‌اند. اما تا کنون اطلاعات بسیاری در رابطه با این محصول پخش نشده است ولی از آنجایی که تصاویری از گلس های S22 لورفته است می‌توانیم ابعاد صحفه نمایش S22 را متوجه شدیم. در ادامه جزئیات بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهیم. 

با دیدن گلس های لورفته از S22 متوجه خواهید شد که این محصول از حاشیه‌های بسیار نازکی برخوردار است و همچنین ما به‌وضوح می‌توانیم سوراخ نمایشگر دوربین سلفی را در هر سه مدل ببینیم که بیشتر ثابت می‌کند که حتی راه‌حل دوربین زیر نمایشگر به گلکسی S22 Ultra نیز راه پیدا نخواهد کرد.

همچنین به‌نظر می‌رسد مدل‌های S22 و +S22 مانند نسخه‌های پیشین خود دارای صفحات تخت هستند. درواقع، این فقط حدس و گمان است و نمی‌توان گفت که این محصول صد در صد به این شکل خواهد بود.

همچنین به‌نظر می‌رسد که سری S22 نسبت به نسل فعلی S21، با لبه‌های گردتر و عرض کمی پهن‌تر عرضه می‌شود. مسلماً قضاوت در مورد این موارد بدون مقایسه درست کنار هم بسیار سخت است.

با این وجود انتظار می‌رود گلکسی S22 با نمایشگر 6.06 اینچی OLED با وضوح +FHD، گلکسی +S22 با نمایشگر 6.55 اینچی و وضوح مشابه و همچنین گلکسی S22 Ultra با نمایشگر 6.8 اینچی برخوردار باشد.

تصاویر گلس های لورفته از S22 جزئیاتی از این گوشی را فاش کردند

و در خصوص S22 Ultra باید گفت همه نشانه‌ها به طراحی مشابه سری گلکسی نوت اشاره می‌کنند که شامل گوشه‌های تیزتر و اسلات اختصاصی قلم S Pen است.

آنچه که تصاویر محافظ نمایشگر پرچمداران آینده سامسونگ نشان می‌دهد، تأیید بیشتر بر شایعاتی است مبنی‌بر این که انحنای صفحه‌نمایش در S22 Ultra، بسیار کمتر از Galaxy Note20 Ultra خواهد بود. همچنین طراحی کلی متفاوت نسخه اولترا با دو مدل دیگر در این تصاویر کاملا مشهود است.

البته، باید توجه داشته باشیم که حتی اگر این محافظ‌های صفحه‌نمایش واقعی باشند، ممکن است لزوماً برای پوشش تمام جلوی دستگاه‌ها از لبه به لبه طراحی نشده باشند، بنابراین نمی‌توانیم به قطعیت بگوییم که S22 از چه ویژگی‌هایی برخوردار است.

منبع/ تکراتو

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
جایگزین باتری‌های لیتیوم یونی؛ باتری که در چند ثانیه شارژ می‌شود
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در اول اردیبهشت 1403 هاوینگ بیت‌کوین فرا رسید
به دلیل نگرانی از ایمنی داده‌ها؛ هلند استفاده از فیس‌بوک را ممنوع می‌کند
وبگردی