کد خبر: ۲۳۲۸۱
|
۰۸ آذر ۱۴۰۰ | ۱۵:۳۷

MSI از کامپیوترهای دسکتاپ گیمینگ خود با پردازنده‌های Alder Lake اینتل رونمایی کرد

کمپانی MSI از کامپیوترهای دسکتاپ گیمینگ جدید خود با پردازنده‌های نسل دوازدهمی Alder Lake اینتل و حافظه DDR5 رونمایی کرد.

به گزارش «نبض فناوری»، استفاده از معماری هیبریدی اینتل در پردازنده‌های نسل جدید این شرکت موجب می‌شود تا هسته‌های کارآمد و کم‌مصرف با حداکثر توان خود فعالیت نموده و عملکرد مولتی تردینگ را تا حداکثر 55 درصد و کارآیی گیمینگ را تا 13 درصد نسبت به نسل گذشته بهبود دهند.

3 کامپیوتر دسکتاپ گیمینگ جدید MSI مجهز به پردازنده نسل دوازدهمی Alder Lake اینتل و حافظه‌های نسل آینده DDR5 هستند

کامپیوترهای دسکتاپ گیمینگ MSI از پردازنده‌های سری Alder Lake و حافظه‌های DDR5 استفاده می‌کنند. این موضوع موجب می‌شود تا سرعت خواندن اطلاعات در مقایسه با پردازنده‌های نسل یازدهمی اینتل که از حافظه‌های DDR4 استفاده می‌کنند؛ 60 درصد افزایش پیدا کند. کامپیوترهای گیمینگ جدید از اتصال PCIe 5.0 و وای‌فای 6 پشتیبانی می‌کنند. 3 سیستم دسکتاپی گیمینگ MSI آغازگر عصر جدیدی در حوزه گیمینگ PC بوده و قادر به اجرای کلیه بازی‌های موجود در بازار خواهند بود.

MEG Aegis Ti5 12th: مسیری به سوی آینده

سیستم دسکتاپی مدل MEG Aegis Ti5 12th به‌عنوان یک محصول پرچم‌دار مجهز به جدیدترین پردازنده Core i9-12900K و کارت گرافیکی انویدیا RTX 3090 است. فناوری Silent Storm Cooling 4 به منظور اطمینان از کارآیی بالای سیستم خنک‌کننده برتر از طراحی محفظه مجزا بهره می‌گیرد. بعلاوه MSI قابلیت Gaming Dial را نیز تقویت نموده و این موضوع به کاربران امکان می‌دهد تا میان ابزارهای مختلف گیمینگ به سرعت تغییر وضعیت دهند.

MSI از کامپیوترهای دسکتاپ گیمینگ خود با پردازنده‌های Alder Lake اینتل رونمایی کرد

MEG Trident X 12th: در کانون گیمینگ

سیستم دسکتاپی مدل MEG Trident X 12th بهترین گزینه برای گیمرهایی است که به قالب طراحی کوچک و قابل‌حمل علاقه زیادی دارند. این مدل دسکتاپی کامپکت تنها 10 لیتر حجم داشته و به‌همراه جدیدترین پردازنده نسل دوازدهمی شرکت اینتل و کارت گرافیکی انویدیا جیفورس RTX 3090 روانه بازار می‌شود. این سیستم با وجود بهره‌گیری از حافظه‌های رم DDR5 با فرکانس 4800 مگاهرتز و سیستم خنک‌کننده اختصاصی Silent Storm Cooling برای بهینه‌سازی جریان هوا، استاندارد جدیدی را تعریف نموده و تجربه گیمینگ کاربران را به سطح جدیدی انتقال خواهد داد.

MSI از کامپیوترهای دسکتاپ گیمینگ خود با پردازنده‌های Alder Lake اینتل رونمایی کرد

MAG Codex X5 12th

سیستم MAG Codex X5 12th بر پایه پردازنده گرافیکی جیفورس انویدیا و پردازنده‌های نسل دوازدهمی شرکت اینتل طراحی شده است. این دستگاه مجهز به سیستم تهویه دمای قدرتمندی است که در دستیابی کاربران به حداکثر کارآیی سامانه خنک‌کننده موثر خواهد بود. سیستم خنک‌کننده مبتنی بر آب و جریان هوای بهینه مانع از کند شدن احتمالی دستگاه بر اثر گرمای بیش از حد خواهد شد. طراحی پنل از جنس شیشه سکوریت و نورپردازی Mystic امکان مشاهده کامل پیکره‌بندی شخصی‌سازی شده را فراهم می‌کنند.

MSI از کامپیوترهای دسکتاپ گیمینگ خود با پردازنده‌های Alder Lake اینتل رونمایی کرد

مشتریان در صورت تمایل به خریداری کامپیوترهای گیمینگ جدید MSI بایستی به وبسایت این شرکت مراجعه نمایند. جزئیات مربوط به عرضه، مشخصات، قیمت‌گذاری و اماکن خرید متناسب با نیازمندی‌های کاربران در این وبسایت قابل دسترس خواهند بود.

منبع/ آی‌تی‌رسان

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی