کد خبر: ۲۳۳۷۶
|
۱۱ آذر ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۰

موتورولا در تاریخ ۱۸ آذر از گوشی هوشمندی با اسنپدراگون ۸ نسل ۱ رونمایی می‌کند

کوالکام ساعاتی پیش رسما از چیپست پرچمدار جدیدش با نام اسنپدراگون ۸ نسل ۱ رونمایی کرد. حالا موتورولا تایید کرده که این تراشه ۴ نانومتری برای اولین بار روی پرچمدار بعدی آن‌ها یعنی اج X30 معرفی خواهد شد.

به گزارش« نبض فناوری»، شرکت موتورولا از طریق صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی چینی ویبو تایید کرد که گوشی اج X30 در رویدادی به تاریخ ۱۸ آذر در چین معرفی خواهد شد. در پوستری که منتشر شده هیچ اطلاعات دیگری دیده نمی‌شود و فقط تصویر چیپست اسنپدراگون ۸ Gen1 را می‌بینیم.

پیش‌بینی می‌شود که موتورولا در این رویداد از دو پرچمدار پرده بردارد. همان‌طور که گفتیم، اولین دستگاه اج X30 خواهد بود، اما در کنار آن دستگاه دیگری از راه می‌رسد که نسخه ری‌برند موتو G200 است. این گوشی ماه گذشته برای بازارهای جهانی معرفی شد. G200 از چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس استفاده خواهد کرد و احتمالا تحت عنوان موتو اج S30 در چین عرضه می‌شود.


فعلا اطلاعات خاصی درباره مشخصات فنی اج X30 تایید نشده اما رئیس واحد موبایل موتورولا قبلا گفته بود که این گوشی در جلو و عقب از محافظ گوریلا گلس استفاده می‌کند و به رابط کاربری My UX 3.0 مجهز می‌شود. بر طبق شایعات، اج X30 نمایشگری ۶.۶۷ اینچی از نوع اولد با وضوح فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی دارد. در قاب عقب این گوشی دوربین سه‌گانه‌ای شامل لنزهای ۵۰ + ۵۰ + ۲ مگاپیکسلی قرار می‌گیرد.

به‌علاوه، اطلاعات مرجع TENAA فاش کرده که پرچمدار موتورولا با ۶، ۸، ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت رم و ۱۲۸، ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی به بازار می‌آید. این گوشی انرژی خود را از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد کرد که احتمالا از شارژ سریع ۶۸ واتی پشتیبانی می‌کند. این گوشی به احتمال زیاد با نام اج S30 اولترا وارد بازارهای جهانی می‌شود.

علاوه بر موتورولا، برندهای مختلفی از جمله شیائومی، ریلمی، اوپو، وان پلاس و iQOO به فاصله کوتاهی پس از رونمایی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ توسط کوالکام تایید کردند که آن‌ها هم در آینده نزدیک محصولات خود را با چیپست جدید اسنپدراگون راهی بازار می‌کنند.

منبع:دیجیاتو

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در اول اردیبهشت 1403 هاوینگ بیت‌کوین فرا رسید
به دلیل نگرانی از ایمنی داده‌ها؛ هلند استفاده از فیس‌بوک را ممنوع می‌کند
وبگردی