کد خبر: ۲۳۴۱۱
|
۱۲ آذر ۱۴۰۰ | ۲۰:۵۰

پیدا کردن پزشک، قابلیت جدید گوگل

فیلتر جدید گوگل می‌تواند به کاربر کمک کند کلینیک‌هایی را پیدا کند که خدمات پزشکی مورد نظر او را ارائه می‌دهند.

به گزارش« نبض فناوری» به نقل از engadget، گوگل ابزار‌های جدیدی را به جست‌وجوگر خود اضافه می‌کند تا پیمایش در سیستم مراقبت‌های بهداشتی آمریکا را آسان‌تر کند. برای شروع، یک فیلتر جدید در تلفن همراه پیدا خواهید کرد که به شما امکان می‌دهد ارائه دهندگانی را بیابید که خدمات پزشکی انجام می‌دهند.

علاوه بر این، گوگل یک گزینه دایرکتوری اضافه کرده که به کلینیک‌ها اجازه می‌دهد زبان‌هایی را که کارکنان دفترشان به آن صحبت می‌کنند لیست کنند. همچنین این شرکت اکنون به ارائه دهندگان خدمات بهداشتی اجازه می‌دهد تا نمایه کسب‌وکار خود در گوگل را به‌ روز کنند. آنها می‌توانند این کار را با خدماتی که انجام می‌دهند آغاز کنند و یا اطلاعات مهم در مورد ساعات کاری و خدماتشان را دقیق یادداشت کنند.

قابلیت جدید گوگل

همه این موارد ممکن است به نظر کار‌های اضافی و کم اهمیت به نظر برسند، اما در حال حاضر باید به دسترسی بیشتر مراقبت‌های بهداشتی توجه کرد. اگر فردی هستید که به سلامتی خود اهمیت می‌دهید، هیچ چیز ناامیدکننده‌تر از این نیست که در مطب یا کلینیک پزشکی حاضر شوید و متوجه شوید که آنها مشکل شما را نمی‌پذیرند و یا مشکلات دیگری مثل زمان و زبان برای شما ایجاد شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی