کد خبر: ۲۳۴۱۸
|
۱۳ آذر ۱۴۰۰ | ۱۰:۳۶

ارائه ویژگی جدید گوگل فوتو برای بیشتر اندرویدی ها

پوشه قفل شده Google Photos اکنون برای گوشی‌های اندرویدی بیشتری عرضه می‌شود.

به گزارش« نبض فناوری»، به گفته police Android، قابلیت Google Photos’ Locked Folder، که عکس‌هایی که می خواهید دیده نشود را پنهان می کند برای تلفن های غیر از =پیکسل هم در دسترس قرار گرفتن.

 گوگل در ماه سپتامبر اعلام کرد که این ویژگی «به زودی» برای گوشی‌های اندرویدی بیشتری عرضه می‌شود و طبق گزارش Android Central ظاهراً در برخی از دستگاه‌های سامسونگ و وان پلاس قرار گرفته است. بر اساس آزمایش‌های ما، دستگاه‌های Pixel قدیمی‌تر که در ابتدا به آن دسترسی نداشتند نیز اکنون آن را دریافت می‌کنند.

این ویژگی به شما امکان می‌دهد عکس‌ها یا ویدیوهای خاصی را انتخاب کنید و آن‌ها را در یک پوشه گذرواژه یا بیومتریک قفل‌شده قرار دهید، آنها را از خوراک عکس اصلی خود خارج کنید و از فضای ابری دور نگه دارید.

پوشه قفل شده به شما امکان می دهد تصاویر خصوصی را خصوصی ترنگه دارید.

این ویژگی باید برای گوشی‌هایی که اندروید 6 یا بالاتر دارند در دسترس باشد و من با رفتن به Photos > Library > Utilities توانستم در پیکسل 2 خود با اندروید 11 به آن دسترسی داشته باشم. گوگل همچنین اعلام کرد که این ویژگی در اوایل سال آینده به نسخه iOS Google Photos ارائه خواهد شد.

اگر این ویژگی را دارید و می‌خواهید از آن استفاده کنید، باید به این امر توجه کنید که عکس‌های ذخیره‌شده در پوشه قفل‌شده در فضای ابری پشتیبان‌گیری نمی‌شوند و اگر Google Photos را حذف نصب کنید یا دستگاه خود را بدون انتقال آن‌ها پاک کنید، از بین خواهند رفت.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی