کد خبر: ۲۳۴۴۰
|
۱۳ آذر ۱۴۰۰ | ۱۶:۰۰

شرکت اپل نمونه اولیه ایرپادز با طراحی شفاف را تولید کرد

ایربادهای سری ایرپادز شرکت اپل با وجود پوشش سفیدرنگ خود از ظاهری کاملا متمایز برخوردار هستند. با این‌حال به‌نظر می‌رسد که اپل در مرحله ساخت نمونه‌های اولیه ایرپادز، مجموعه‌ای از این ایربادها را با بدنه شفاف تولید نموده است. این گجت‌ها به لحاظ ظاهری بسیار جذاب به‌نظر می‌رسند و کارشناسان امیدوارند که اپل نهایتا آن‌ها را روانه بازار نماید؛ اما در خصوص تحقق این سناریو شک و تردیدهایی وجود دارد.

به گزارش «نبض فناوری»، فردی با نام جولیو زومپتی که با گردآوری تصاویر دستگاه‌های کمیاب اپل نظیر نمونه‌های اولیه گجت‌ها به شهرت رسیده است؛ اخیرا تصاویر مربوط به ایرپادز شفاف اپل را در شبکه اجتماعی توئیتر به اشتراک گذاشته است. تصاویر به‌وضوح نشان می‌دهند که این گجت‌ها متعلق به نخستین نسل ایرپادز هستند؛ ابزارهایی که با وجود ساقه‌های بلند خود تشخیص داده می‌شوند. این ایرباد مجهز به یک محفظه شفاف برای قسمت ساقه است؛ اما قسمت فوقانی ایرپادز دارای ساختار پلاستیکی سفیدرنگ بوده و درون گوش کاربر جای می‌گیرد.

شرکت اپل نمونه اولیه ایرپادز با طراحی شفاف را تولید کرد

بدیهی است که اپل هرگز در صدد فروش این محصول نبوده است. با این‌حال ایرپادز با بدنه شفاف به لحاظ ظاهری کاملا زیبا به‌نظر می‌ر‌سد. نخستین نسل ایرپادز یادآور گجت‌هایی بود که اپل آن‌ها را درون جعبه خرده فروشی آی‌فون‌های خود عرضه می‌کرد و صرفا کابل اتصالی آن‌ها حذف شده بود. از آن زمان به بعد، ایرپادهای اپل بازطراحی شده و طول ساقه آن‌ها در مدل‌های جدیدتر کاهش پیدا کرد.

شرکت اپل نمونه اولیه ایرپادز با طراحی شفاف را تولید کرد

بر اساس پیش‌بینی‌ها شرکت اپل در سال 2022 از ایرپادز پرو نسل 3 خود رونمایی خواهد کرد. بی‌تردید انتشار تصاویر مربوط به طراحی اولیه و نمونه‌های پیش‌تولید شده ایرپادز پرو آینده بسیار جالب‌توجه خواهد بود. کارشناسان امیدوارند که در آینده‌ای نه‌چندان دور شاهد انتشار تصاویری از این گجت‌ باشیم.

منبع/ آی‌تی‌رسان

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی