کد خبر: ۲۳۴۶۹
|
۱۴ آذر ۱۴۰۰ | ۱۳:۵۰

مانیتور ۲۷ اینچی 2K ردمی با قیمت ۲۵۰ دلار معرفی شد

ردمی اخیرا از مانیتور ۲۷ اینچی جدیدی با وضوح ۲K در چین رونمایی کرده که با قیمتی مقرون به‌صرفه روانه بازار می‌شود. این دستگاه یک محصول اقتصادی است که با درگاه‌های محدود امکان استفاده در دو حالت افقی و عمودی را فراهم می‌کند.

به گزارش «نبض فناوری»، مانیتور جدید ردمی با شماره مدل RMMNT27NQS پنلی ۲۷ اینچی از نوع IPS LCD با وضوح ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسلی (۲K) دارد. این پنل از ۱۶.۷ میلیون رنگ و روشنایی ۳۰۰ نیت پشتیبانی می‌کند. مانیتور ردمی ۱۰۰ درصد طیف رنگی sRGB را پوشش می‌دهد و بخاطر محدودسازی نشر نور آبی از TUV Rheinland و SGS گواهی دریافت کرده است.

مانیتور ۲۷ اینچی 2K ردمی با قیمت ۲۵۰ دلار معرفی شد

مانیتور ۲۷ اینچی ردمی یک محصول اقتصادی است و درگاه‌های محدودی دارد. این دستگاه با یک درگاه HDMI 1.4، یک درگاه DisplayPort 1.2 و جک هدفون عرضه می‌شود. طراحی دستگاه به گونه‌ای است که می‌توانید آن را چرخانده و در حالت عمودی یا افقی قرار دهید. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توانیم به پوشش مغناطیسی برای درگاه‌ها و حفره‌ای در استند برای مدیریت کابل‌ها اشاره کنیم.

مانیتور ۲۷ اینچی 2K ردمی با قیمت ۲۵۰ دلار معرفی شد

مانیتور ۲۷ اینچی ردمی با قیمت تقریبی ۲۵۱ دلار در چین عرضه می‌شود. اما در ابتدا تخفیفی خواهد داشت که قیمت آن را به ۲۱۹ دلار می‌رساند. ردمی این دستگاه را با گارانتی ۳ ساله راهی بازار می‌کند ولی فعلا اطلاعاتی درباره عرضه بین‌المللی آن در دسترس نیست.

شیائومی هم دیروز از اولین مانیتور ۲۷ اینچی با وضوح ۴K خود رونمایی کرد. این دستگاه هم پنل IPS LCD دارد و وضوح آن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل است. مانیتور شیائومی از ۱.۰۷ میلیارد رنگ پشتیبانی می‌کند و حداکثر روشنایی آن به ۴۰۰ نیت می‌رسد. این محصول دو درگاه HDMI 2.1، یک درگاه DisplayPort 1.4، یک درگاه USB-C، دو درگاه USB-A و یک جک هدفون دارد.

مانیتور ۲۷ اینچی شیائومی با قیمت ۵۴۹ دلار در چین عرضه می‌شود و قیمت اولیه آن با احتساب تخفیف ۴۷۰ دلار خواهد بود.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
برای پیروی از قوانین ترکیه؛ «تردز» در ترکیه تعطیل شد
رئیس کل دادگستری استان تهران اعلام کرد رای پرونده رمزارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 27 فروردین 1403 ریزش بیت‌کوین ادامه دارد؟
وبگردی