کد خبر: ۲۳۵۲۷
|
۱۶ آذر ۱۴۰۰ | ۱۰:۱۰

موتورولا مشخصات دوربین و باتری موتو اج X30 را اعلام کرد

پوستر به اشتراک گذاشته شده از موتو اج X30 از معرفی این گوشی هوشمند با دوربین سلفی ۶۰ مگاپیکسلی، دوربین دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی و پشتیبانی از شارژ سریع ۶۸ واتی خبر می‌دهد.

به گزارش «نبض فناوری»، موتو اج X30 قرار است در تاریخ ۱۸ آذرماه (۹ دسامبر) در چین معرفی شود و به احتمال زیاد می‌‌تواند لقب اولین گوشی هوشمند مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل یک ۱ را از آن خود کند. حالا موتورولا برخی مشخصات این گوشی هوشمند جدید را تایید کرده است.

مشخصات موتو اج X30

موتورولا مشخصات دوربین و باتری موتو اج X30 را اعلام کرد

همانطور که در پوسترهای به اشتراک گذاشته شده توسط این برند مشاهده می‌شود، موتو اج X30 از دوربین سلفی ۶۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد. در پنل پشتی این موبایل جدید نیز دو دوربین ۵۰ مگاپیکسلی قرار خواهد گرفت. براساس گزارش‌های قبلی، دوربین‌های دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی در کنار دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی قرار می‌گیرند.

همچنین موتو اج X3 از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد و از شارژ سریع ۶۸ واتی پشتیبانی می‌کند. روز قبل نیز اولین تصویر رسمی و جزئیات نمایشگر موتورولا موتو اج X30 منتشر شد.

موتورولا مشخصات دوربین و باتری موتو اج X30 را اعلام کرد

نمایشگر موتو اج X30 از نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز، گواهی +HDR و یک میلیارد رنگ پشتیبانی خواهد کرد. تصویری از موبایل جدید به اشتراک گذاشته شده که نشان می‌دهد موبایل جدید از روزنه مخصوص دوربین سلفی روی نمایشگر و حاشیه‌‌های متقارن در قسمت بالا و پایین نمایشگر بهره خواهد برد.

به‌علاوه، اطلاعات مرجع TENAA فاش کرده که پرچمدار موتورولا با ۶، ۸، ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت رم و ۱۲۸، ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی به بازار می‌آید. رئیس واحد موبایل موتورولا قبلا گفته بود که این گوشی در جلو و عقب از محافظ گوریلا گلس استفاده می‌کند و به رابط کاربری My UX 3.0 مجهز می‌شود.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی