کد خبر: ۲۳۵۳۱
|
۱۶ آذر ۱۴۰۰ | ۱۲:۲۰

سامسونگ احتمالا در تاریخ 19 بهمن ماه از گلکسی S22 اولترا رونمایی خواهد کرد

انتظار می‌رود که سال آینده میلادی، کمپانی سامسونگ از سری جدید گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار خود موسوم به سری گلکسی S22 رونمایی کند. اما تاکنون تاریخ رسمی رونمایی این گوشی‌های هوشمند توسط این شرکت اعلام نشده است. معمولا سری گلکسی S سامسونگ در زمان عرضه‌ خود اولین گوشی‌های هوشمندی بوده‌اند که به چیپست نسل جدید کوالکام مجهز می‌شدند. اما سامسونگ سنت‌شکنی نموده و سری گلکسی S22 را در فوریه سال آینده میلادی (بهمن ماه) معرفی و عملا دیرتر از رقبا به تراشه‌ مذکور مجهز خواهد کرد.

تاریخ معرفی گلکسی S22 اولترا

به گزارش «نبض فناوری»، بر اساس گفته‌های منبع خبری معتبر با نام کاربری Ice Universe در رسانه‌های اجتماعی، غول فناوری کره‌ای تا قبل از تاریخ 8 فوریه سال آینده میلادی (19 بهمن)، اسمارت‌فون گلکسی S22 اولترا را به طور رسمی معرفی نخواهد کرد. لازم به ذکر است که طبق انتظار سایر مدل‌های سری گلکسی S22 سامسونگ نیز در تاریخی مشابه با گلکسی S22 اولترا معرفی می‌شوند. منبع خبری فوق‌الذکر مدعی شد که چنانچه گوشی هوشمند پرچم‌دار گلکسی S22 اولترا در نهایت در تاریخ 8 فوریه عرضه شود، پیش از این رویداد 5 اسمارت‌فون پرچم‌دار از دیگر برند‌ها همراه با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 معرفی و روانه بازار خواهند شد.

چندی پیش شرکت کوالکام تراشه‌ جدید خود موسوم به اسنپدراگون 8 نسل 1 را معرفی کرده است و رقابت برای تصاحب عنوان اولین اسمارت‌فون پرچم‌دار مجهز به چیپست جدید کوالکام در جریان است. یکی از این شرکت‌ها شیائومی است که انتظار می‌رود اسمارت‌فون جدید خود با نام شیائومی 12 را در اواخر ماه جاری میلادی عرضه کند‌.

با معرفی این گوشی هوشمند، شیائومی نخستین برندی لقب خواهد گرفت که پرچم‌دار نسل جدید خود را به تراشه‌ اسنپدراگون 8 نسل 1 مجهز می‌نماید. شایان ذکر است که اسمارت‌فون‌های موتورولا اج X30 و ریلمی GT2 پرو نیز در حال رقابت برای تصاحب این جایگاه هستند. البته افشای نام این گوشی‌های هوشمند می‌تواند تنها گمانه‌زنی رسانه‌ها باشد. گزارشات حاکی از آن است که اسمارت‌فون‌های مذکور حداقل تا اوایل سال آینده‌ میلادی برای خرید در دسترس نخواهند بود.

مشخصات دوربین‌های سامسونگ گلکسی S22 اولترا

گفته می‌شود که اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی S22 اولترا دارای یک ماژول دوربین چهارگانه شامل یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و دو دوربین 10 مگاپیکسلی و یک لنز 12 مگاپیکسلی خواهد بود. دوربین اصلی این گوشی هوشمند، یک سنسور 108 مگاپیکسلی HM3 ساخت شرکت سامسونگ است. این سنسور دارای ابعاد فوق‌العاده بزرگ 1/1.33 اینچی و دیافراگم f/1.8 است. مساحت هر پیکسل این سنسور 0.8 میکرو‌متر بوده و انتظار می‌رود که از لرزشگیر اپتیکال تصویر نیز پشتیبانی کند.

منبع/ آی‌تی‌رسان

ارسال نظرات
برای پیروی از قوانین ترکیه؛ «تردز» در ترکیه تعطیل شد
رئیس کل دادگستری استان تهران اعلام کرد رای پرونده رمزارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 27 فروردین 1403 ریزش بیت‌کوین ادامه دارد؟
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 25 فروردین 1403 ریزش اتریوم و بیت‌کوین
وبگردی