کد خبر: ۲۳۵۳۵
|
۱۶ آذر ۱۴۰۰ | ۱۴:۴۸

ویژگی های جدید گوشی پیکسل چیست؟

گوگل تعداد زیادی ویژگی جدید را برای گوشی های پیکسل اعلام کرده است.

مریم سوملایر 

به گزارش« نبض فناوری»، ابتدا گوگل به‌روزرسانی ویژگی Quick Tap پیکسل را اعلام کرد. اکنون، می‌توانید به‌سرعت Snapchat را از صفحه باز کنید، بنابراین می‌توانید به استوری خود پست کنید یا مطالب را به سرعت برای دوستان خود ارسال کنید.

گوگل می‌گوید، «ضربه سریع برای Snap  درمورد همه پیکسل 4a با تلفن‌های پیکسل 5G یا جدیدتر در دسترس است. به‌علاوه، از این ماه، می‌توانید یک لنز جدید انحصار ی را به Snaps خود اضافه کنید. به دنبال لنزهای انحصاری پیکسل بیشتری در ویژگی‌های آینده باشید.

این ویژگی همچنین یک کلید دیجیتال خودرو برای پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو در مدل‌های منتخب 2020-2022 BMW اضافه می‌کند. باید گوشی خود را به دستگیره در ماشین بزنید و می توانید قفل آن را باز کرده و وارد شوید.

گوگل می‌گوید در ویژگی حالت مکالمه از یادگیری ماشینی روی دستگاه استفاده می‌کند تا به هر کسی کمک کند با تنظیم شریک مکالمه خود و تنظیم نویز رقیب، مکالمات را در محیط‌های بلند بهتر بشنوند.

اکنون Playing on Pixel نیز به‌روزرسانی دریافت کرده است. به‌طور خودکار پخش موسیقی را بدون ارسال صدا به سرور تشخیص می‌دهد، بنابراین اگر آهنگ و آهنگی شنیدید و می‌خواهید بدانید چیست، تلفن Pixel شما را تحت پوشش قرار می‌دهد.

در اینجا سایر ویژگی‌های جزئی‌تر به دستگاه‌های Pixel آمده است:

  • کنترل سطح باس بهبود یافته برای Pixel Buds Series A
  • تصاویر پس زمینه جدید، از جمله تصاویر پس زمینه روز جهانی افراد دارای معلولیت
  • تشخیص تصادف خودرو در تایوان، ایتالیا، فرانسه و کشورهای موجود اسپانیا، ایرلند، ژاپن، بریتانیا، استرالیا، سنگاپور و ایالات متحده

گوگل اعلام کرد که این ویژگی در چند هفته آینده برای Pixel 3a از طریق دستگاه های Pixel 5a (5G)  منتشر خواهد شد. دستگاه های پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو هفته آینده این ویژگی ها را دریافت خواهند کرد.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
وبگردی