کد خبر: ۲۳۵۵۳
|
۱۷ آذر ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۰

رندرهای رسمی Moto Edge X30 فاش شد

موتورولا فردا (9 دسامبر) نسخه ویژه Moto Edge X30، با دوربین زیر نمایشگر و Moto Edge S30 را معرفی خواهد کرد.

به گزارش« نبض فناوری»، قبل از عرضه، شرکت موتورولا رندرهای رسمی Edge X30 را منتشر کرده است تا طراحی پشتی و انواع رنگ آن را به نمایش بگذارد.

رندرهای Moto Edge X30 نشان می دهد که یک ماژول دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی در پشت خود دارد. به نظر می رسد سمت چپ دستگاه دارای دکمه ای برای دسترسی به دستیار صوتی است، در حالی که به نظر می رسد سمت راست آن به یک کنترل کننده صدا و یک دکمه پاور مجهز شده است. لبه پایینی Edge X30 دارای یک اسلات سیم کارت، یک اسلات USB-C و یک شبکه بلندگو است.

رندرهای رسمی Moto Edge X30 فاش شد

در حالی که این رندرها قسمت جلویی گوشی را نشان نمی‌دهند، ظاهراً صفحه نمایش آن دارای سوراخ پانچ در مرکز و حاشیه‌های متقارن است.

مشخصات Moto Edge X30  مورد انتظار

Moto Edge X30 دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی OLED است که از نرخ تازه سازی 144 هرتز، رنگ های 10 بیتی، HDR10+، وضوح Full HD+ و اسکنر اثر انگشت درون صفحه پشتیبانی می کند. انرژی را از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می کند که به پشتیبانی از شارژ سریع 68 واتی مجهز شده است. انتظار می رود این گوشی به عنوان اولین گوشی اسنپدراگون 8 نسل 1 جهان معرفی شود.

رندرهای رسمی Moto Edge X30 فاش شد

Edge X30 ممکن است با حداکثر 16 گیگابایت رم LPDDR5 عرضه شود. ممکن است تا 512 گیگابایت UFS 3.1 ارائه کند و روی اندروید 12 مبتنی بر My UX 3.0 اجرا شود. برای سلفی، دوربین جلویی 60 مگاپیکسلی دارد. تنظیمات دوربین پشتی آن ممکن است شامل یک جفت دوربین 50 مگاپیکسلی و یک لنز 2 مگاپیکسلی باشد.

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی