کد خبر: ۲۳۵۶۱
|
۱۷ آذر ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۰

ویژگی جدید تماس به جیمیل آمد

اکنون می توانید از برنامه جیمیل تماس های صوتی و تصویری برقرار کنید.

به گزارش« نبض فناوری»، در ماه سپتامبر، گوگل اعلام کرد که به کاربران این امکان را می دهد که مستقیماً از برنامه Gmail در iOS و Android تماس برقرار کنند. در ابتدا، کاربران می‌توانستند یک پیوند Google Meet در برنامه ایجاد کنند و آن را از طریق سرویس مورد نظر خود با دیگران به اشتراک بگذارند.

 آنها همچنین می توانند از طریق برنامه تلفن همراه به جلسات ایجاد شده توسط دیگران بپیوندند. Google اکنون با افزودن دکمه‌های تماس مستقیم در برنامه Gmail، شروع تماس‌های صوتی و تصویری را آسان‌تر می‌کند.

گوگل در یک پست وبلاگی اعلام کرده است که اکنون دکمه‌های تماس صوتی و تصویری جدید را در برنامه تلفن همراه Gmail ارائه می‌کند. می‌توانید دکمه‌های اضافه‌شده را در مکالماتی که به آن‌ها دسترسی دارید، از تب چت بیابید. اگر هنوز نمی توانید آنها را ببینید، مطمئن شوید که از آخرین نسخه برنامه استفاده می کنید.

گوگل همچنین اشاره می کند که این ویژگی ممکن است بیش از 15 روز طول بکشد تا به همه کاربران دسترسی پیدا کند و عرضه تدریجی آن از امروز آغاز می شود.

این ویژگی جدید برای همه کاربران مشتریان Google Workspace، G Suite Basic و Business و همچنین کاربرانی که حساب‌های شخصی Google دارند، در دسترس است. این باعث می‌شود که جی‌میل به جای برنامه‌ای متمرکز بر ایمیل، به اپلیکیشنی مناسب برای همه انواع ارتباطات تبدیل شود. این شرکت همچنین تاکید می‌کند که کاربرانی که روی دکمه «پیوستن به تماس» در برنامه چت Google کلیک می‌کنند، به برنامه Gmail هدایت می‌شوند.

رابط جدید ما را به یاد Hangouts می اندازد. مشخص نیست که گوگل چه برنامه‌ای برای برنامه فعلی جی‌میل در نظر گرفته است. با این حال، بدیهی است که این شرکت می‌خواهد آن را به یک سرویس غنی‌تر تبدیل کند که ابزارهای ارتباطی را بسته‌بندی می‌کند. این برنامه اکنون دارای چهار تب Mail، Chat، Rooms و Meet  است. این طراحی باعث می‌شود تا کاربران مجبور نباشند برای انجام کارها با تیم خود، بین برنامه‌ها حرکت کنند.

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی