کد خبر: ۲۳۶۵۶
|
۲۰ آذر ۱۴۰۰ | ۱۹:۱۰

کسب‌ و کار موبایلی سامسونگ از این پس با نام Samsung MX فعالیت می‌کند

چند روز قبل خبری منتشر شد که نشان می‌داد شرکت سامسونگ واحد ارتباطات موبایلی (Samsung Mobile Communications) خود که در زمینه تولید گوشی و تبلت فعالیت می‌کند را در یک واحد بزرگ‌تر با نام تجهیزات الکترونیکی مصرفی ادغام می‌کند. اکنون غول کره‌ای اعلام کرده که نام واحد جدید را تغییر داده و کسب‌وکار تولید گوشی سامسونگ از این پس Samsung MX نامگذاری می‌شود (شناسه MX مخفف Mobile Experience به‌معنای تجربه موبایلی است).

به گزارش «نبض فناوری»، این تصمیم بلافاصله و از روز 10 دسامبر (19 آذر ماه) عملیاتی شده و نام جدید از این پس در کلیه ارتباطات رسمی شرکت به‌کار گرفته خواهد شد. بر اساس بیانیه مطبوعاتی صادر شده، تغییر نام واحد به Samsung MX با هدف تاکید بر مسیر جدید شرکت در حوزه کسب‌وکار تلفن همراه عملیاتی شده است.

این پدیده به‌معنای تمرکز بیش‌تر بر تجربه کاربری، خدمات و ساخت یک اکوسیستم سالم در سطحی فراتر از سخت‌افزار یک هندست فوق‌العاده است. TM Roh؛ رئیس جدید و سرپرست واحد MX Business ضمن اظهاراتی خاطرنشان کرد:

“ما بابت اعلام خبر تغییر نام کسب‌وکار خود پس از دهه‌ها نوآوری و پیشتازی در صنعت موبایل هیجان‌زده هستیم. به باور ما این تغییر نام به کمپانی کمک می‌کند تا آغازگر عصری جدید در زمینه نوآوری‌های موبایلی بوده و در نتیجه امکانات هیجان‌انگیزتری را برای کاربران دستگاه‌های گلکسی ایجاد نماییم.”

کسب‌ و کار موبایلی سامسونگ از این پس با نام Samsung MX فعالیت می‌کند

در عین‌حال سامسونگ اعلام کرد که در نمایشگاه تجهیزات الکترونیکی مصرفی سال آینده موسوم به CES 2022 در شهر لاس‌وگاس با تمام قوا شرکت نموده و بر اساس برنامه‌ریزی‌ها سخنرانی افتتاحیه را در ساعت 6:30 بعدازظهر روز 4 ژانویه 2022 (14 دی ماه) به وقت منطقه اقیانوس آرام ایراد خواهد کرد. سامسونگ در جریان این سخنرانی از محصولات و خدمات جدید خود رونمایی کرده و اسمارت‌فون گلکسی S21 FE نیز احتمالا یکی از آیتم‌های قابل معرفی به‌شمار خواهد رفت.

سامسونگ با تلاش‌های همه‌جانبه خود قصد دارد تا به پایداری هرچه بیش‌تر حیات بشر روی کره زمین کمک کرده و بر لزوم مشارکت همگانی برای کاهش تغییرات آب و هوایی در کلیه مناطق جهان تاکید نماید. بعلاوه کمپانی کره‌ای از جدیدترین فناوری‌های نوآورانه خود رونمایی خواهد کرد. این فناوری‌ها به کاربران کمک می‌کنند تا از سبک زندگی به‌مراتب غنی‌تر مبتنی بر خدمات بهینه و سفارشی‌سازی شده برای هر فرد همراه با تجارب بهبودیافته از ارتباط با یکدیگر لذت ببرند.

منبع/ آی‌تی‌رسان

ارسال نظرات
در آستانه برگزاری رویداد سالانه I/O انجام شد رونمایی گوگل از پیشرفت‌ جدید هوش‌ مصنوعی خود
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 25 اردیبهشت 1403 نرخ تسلط بازار بیت‌کوین چه میزان است؟
«آبادیران»، بستر نقش آفرینی دانش بنیان‌ها در تحقق گفتمان مردمی‌‌کردن اقتصاد دهقانی خبر داد: برنامه‌های حمایتی ویژه معاونت علمی برای توسعه نوآوری‌های فراگیر اجتماعی
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 24 اردیبهشت 1403 وام مسکن با پشتوانه بیت‌کوین
در اعتراض به دستمزدها؛ کارمندان اپل اعتصاب می‌کنند
وبگردی