کد خبر: ۲۳۶۸۲
|
۲۱ آذر ۱۴۰۰ | ۱۷:۰۰

نحوه دریافت نقشه های آفلاین و ناوبری در آیفون

ممکن است در مکانی اینترنت نداشته باشید تا از نقشه استفاده کنید با استفاده از این ترفند می توانید در آیفون نقشه آفلاین داشته باشید و مسیریابی کنید.

به گزارش «نبض فناوری»، اپلیکیشن Maps داخلی آیفون مشکلی بزرگ دارد آنهم اینست که راهی برای دانلود نقشه ها برای استفاده آفلاین وجود ندارد.

برای غلبه بر این مشکل، به یک برنامه نقشه جایگزین نیاز دارید تا زمانی که سیگنال داده ندارید به آن مراجعه کنید.  در ادامه نحوه انجام آن را توضیح خواهیم داد.

گزینه 1: نقشه آفلاین را در HERE WeGo دانلود کنید

برنامه های نقشه آفلاین زیادی برای آیفون وجود دارد. این برنامه رایگان است، با Apple CarPlay کار می کند و به شما امکان می دهد مناطق بزرگ نقشه را دانلود کنید. برای مثال می توانید نقشه کل ایالات متحده را دانلود کنید. می‌توانید نقشه‌های کل کشورهای دیگر را نیز دانلود کنید.

این فقط یک نقشه اولیه نیست که موقعیت مکانی شما را نشان می دهد؛ می توانید از HERE WeGo برای مسیریابی استفاده کنید و مکان ها و نقاط مورد علاقه را در نقشه جستجو کنید(همه کاملاً آفلاین هستند).

حتی اگر نقشه‌های اپل را ترجیح می‌دهید، ایده خوبی است که در طول سفرهای طولانی، یک برنامه پشتیبان مانند این داشته باشید. اگر داده های تلفن همراه در دسترس نباشد، می توانید به نقشه های آفلاین خود مراجعه کنید.

برای استفاده از این ویژگی، برنامه را دانلود و اجرا کنید. پنل پایین صفحه را باز کنید، روی Manage Maps ضربه بزنید، به پایین بروید و روی Download New Maps ضربه بزنید. سپس می‌توانید قاره و کشوری را انتخاب کنید که می‌خواهید نقشه‌های آن را دانلود کنید.

HERE WeGo Maps در آیفون که نقشه‌های آفلاین را نشان می‌دهد.

گزینه 2: دانلود مناطق آفلاین در Google Maps

نقشه گوگل برخلاف Apple Maps، نقشه های آفلاین را در برنامه آیفون خود ارائه می دهد. اگرچه به اندازه HERE WeGo جامع نیست: شما فقط می‌توانید مناطق کوچک‌تری را دانلود کنید و Google Maps اصرار دارد که به‌روزرسانی‌ها را مرتباً برای آنها دانلود کند. با این حال، Google Maps به شما امکان می دهد مکان ها را در نقشه به صورت آفلاین جستجو کنید و همچنین مسیرهای ناوبری را به شما می دهد.

برای استفاده آفلاین از Google Maps در آیفون، برنامه Google Maps را دانلود کرده و آن را اجرا کنید. روی نماد نمایه خود در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید و روی «offline map» ضربه بزنید. از اینجا، می‌توانید روی Select Your Own Map ضربه بزنید و بزرگ‌نمایی یا کوچک‌نمایی کنید تا ناحیه خاصی از Google Maps را انتخاب کنید که می‌خواهید برای استفاده آفلاین دانلود کنید. این فرآیند را برای دانلود چندین منطقه نقشه تکرار کنید.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
علی
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
دوستان عزیز
نقشه HERE WeGo کشور ایران را حکایت نمی کنه و در تحریم قرار داده لطفا بیشتر دقت کنید .
در ضمن در امارت خلیج فارس را خلیج عربی نشان میده
3
1
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی