کد خبر: ۲۳۶۸۸
|
۲۱ آذر ۱۴۰۰ | ۱۹:۱۰

استارتاپ Hololoot متاورس و NFT را به ۱ میلیارد دستگاه واقعیت افزوده می‌آورد

در روزهایی که به پایان سال ۲۰۲۱ نزدیک می‌شویم، NFT و متاورس در حال تسخیر تیتر اکثر رسانه‌ها هستند. حالا یک استارتاپ جدید به نام Hololoot اعلام کرده که می‌خواهد این دو فناوری را به حدود ۱ میلیارد دستگاه مجهز به واقعیت افزوده (AR) بیاورد.

به گزارش «نبض فناوری»، مشکل اصلی NFT و متاورس این است که عموم جامعه نمی‌دانند کاربرد این دو فناوری چیست. اکنون استارتاپ Hololoot که خودش را به عنوان اولین سازنده NFT و متاورس بر مبنای واقعیت افزوده معرفی کرده، می‌خواهد این دو فناوری را به حدود یک میلیارد دستگاه مجهز به AR در دنیا بیاورد. اپلیکیشن این استارتاپ موفق به جذب برخی از بزرگ‌ترین فعالان حوزه رمزارزها شده و رشد رو به افزایشی داشته است.

Hololoot توکن HOL را عرضه می‌کند

اپلیکیشن واقعیت افزوده Hololoot به عنوان پلتفرمی که با در نظر گرفتن سادگی، مقیاس‌پذیری و کارآمدی ساخته شده، این قابلیت را دارد که برخلاف سایر راهکارهای مبتنی بر بلاکچین به اولین بازار بزرگ این فضا تبدیل شود. «هولولوت» می‌خواهد فردا ۲۲ آذر رویداد ساخت توکن (TGE) خود را برگزار کرده و عرضه غیرمتمرکز توکن‌اش را آغاز کند. توکن HOL به مدت سه روز از طریق سه پلتفرم مختلف عرضه عمومی می‌شود.

استارتاپ Hololoot متاورس و NFT را به ۱ میلیارد دستگاه واقعیت افزوده می‌آورد

هولولوت پس از عرضه توکن HOL در صرافی‌ها، چند استخر سهم‌بندی با درصد عملکرد سالانه (APY) بالا راه‌اندازی می‌کند تا کاربران را به تامین نقدینگی تشویق کند. اطلاعات بیشتر در این مورد قرار است به‌زودی منتشر شود.

عرضه عمومی هولولوت در شرایطی انجام می‌شود که این استارتاپ با کمک سرمایه‌گذاران بزرگی مثل Enjin, Ferrum Network, Otis Capital و Legion Ventures توانسته سرمایه‌های زیادی را جذب کند. علاقه بازیگران بزرگ صنعت کریپتو به هولولوت به ما خاطرنشان می‌کند که باید پیگیر آینده این استارتاپ باشیم. عرضه اولیه توکن این شرکت بر روی صرافی‌های غیرمتمرکز بسیار موفق بوده و احتمالا مورد توجه فعالان بازار NFT و متاورس قرار خواهد گرفت.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی