کد خبر: ۲۳۷۱۰
|
۲۲ آذر ۱۴۰۰ | ۱۷:۰۰

واتس آپ در حال کار روی ویژگی جدیدی است

بر اساس گزارش‌ها واتس آپ در حال کار روی محدود کردن افراد ناشناس از دیدن ویژگی last seen و به‌روزرسانی‌های وضعیت آنلاین دیگران است.

به گزارش «نبض فناوری»، برنامه ها و سرویس های مختلفی وجود دارند که به افراد در مورد دیدن زمان آنلاینی دیگران کمک می کنند.

طبق گزارش‌ها، واتس آپ اقدامات جدیدی را برای حفظ حریم خصوصی ارائه می‌کند تا اطلاع از آخرین وضعیت و  آنلاین بودن شما در این پلتفرم را برای مردم سخت‌تر کند. این به‌روزرسانی ممکن است هنوز برای همه کاربران در دسترس نباشد، اما گفته می‌شود برای برخی از افراد در اندروید و iOS در دسترس است.

 این ویژگی به شما کمک می کند تا حریم خصوصی خود را حفظ و برنامه های شخص ثالث را از تعقیب کاربران واتس آپ محدود کنید. علاوه بر به‌روزرسانی متمرکز بر حریم خصوصی، واتس آپ یک بسته استیکر متحرک جدید به نام Encanto را ارائه کرده است که برای دانلود از طریق فروشگاه رسمی استیکر واتس آپ در داخل برنامه در دسترس است.

همانطور که توسط WABetaInfo گزارش شده واتس آپ در حال کار روی بهبود حریم خصوصی کاربران با محدود کردن آخرین به روز رسانی last seen و آنلاین شما از افرادی است که نمی شناسید یا با آنها چت نکرده اید. این به روز رسانی در ابتدا مورد توجه برخی از کاربران قرار گرفت.

چندین برنامه در این فروشگاه‌های برنامه فهرست شده‌اند که وانمود می‌کنند راه‌حلی برای کمک به والدین هستند تا از وضعیت آنلاین فرزندان خود در واتس آپ مطلع شوند.

در کنار ویژگی متمرکز بر حریم خصوصی، واتس آپ بسته استیکر Encanto را نیز آورده است که برای دانلود در هر دو پلتفرم اندروید و iOS در دسترس است. این بسته شامل 14 استیکر متحرک است که کاربران می توانند در چت های خود از آنها استفاده کنند.

 

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
۲۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
چون تلگرام فیلتره مردم از واتس اپ استفاده میکنند والا هیچ محبوبیتی نداره
1
0
محمد
۰۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
وبگردی