کد خبر: ۲۳۷۱۱
|
۲۳ آذر ۱۴۰۰ | ۰۸:۰۰

کدام ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری بلند مدت مناسب است؟

ارز دیجیتال beam نوعی رمز ارز جدید در دنیای ارز‌های دیجیتال است که از طریق پروژه میمبل‌ویمبل به سیستم کریپتوکارنسی‌ها معرفی شد.

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری» ارز‌های دیجیتال یکی از مولفه‌های اساسی در حوزه سرمایه‌گذاری است که افراد زیادی در این عرصه وارد شدند. سیستم ارز‌های دیجیتال یک سیستم غیرمتمرکز و بسیار گسترده است که سالانه طیف گسترده‌ای از سرمایه گذاران برای حضور و سرمایه گذاری در آن اقدامات لازم را به عمل درمی‌آورند. گستردگی و همچنین تنوع در انتخاب سیستم کلی ارز‌های دیجیتال از دلایلی است که بسیاری از افراد علاقه خود را برای حضور و سرمایه گذاری در بازار ارز‌های دیجیتال نشان می‌دهند. همچنین صاحبان ارز‌های دیجیتال با ارائه خدمات متنوع سرمایه‌گذاران بسیاری را به خود جلب کرده‌اند در این گزارش سعی می‌شود یکی دیگر از ارز‌های دیجیتال را برای علاقه‌مندان معرفی کنیم.

کدام ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری بلند مدت مناسب است؟

ارز دیجیتال بیم یکی از برترین نمونه‌های موجود در بازار کریپتوکارنسی به منظور سرمایه گذاری به حساب می‌آید. اگر علاقه‌مند به سرمایه گذاری و کسب درآمد در زمینه ارز‌های دیجیتال هستید، ارز دیجیتال beam یک انتخاب مناسب برای سرمایه گذاری بلند مدت به حساب می‌آید. ارز دیجیتال beam نوعی رمز ارز جدید در دنیای ارز‌های دیجیتال است که از طریق پروژه میمبل‌ویمبل به سیستم کریپتوکارنسی‌ها معرفی شد.

ارز دیجیتال بیم (Beam) از جمله رمزارز‌هایی است که با هدف ایجاد حریم خصوصی بیشتر در حوزه ارز‌های دیجیتال ایجاد شده است. بلاکچین ارز دیجیتال Beam از پروتکل جدیدی استفاده می‌کند که در نتیجه بسیاری از اطلاعات تراکنش‌ها پنهان می‌ماند. همچنین این ارز دیجیتال ادعا می‌کند که مشکل مقیاس‌پذیری را نیز بهبود داده است. توکن Beam توکن اختصاصی بلاکچین بیم است. ارز دیجیتال بیم جزو دسته پلتفرم‌های دیفای به حساب می‌آید.

BEAM، یک توکن بر پایه اتریوم است و این امر قابلیت‌های فراوانی را به این رمزارز می‌دهد. ارز دیجیتال بیم یکی از این رمز ارز‌هایی فعالی است که با توجه به سیستم و عملکرد اجرایی خود می‌تواند یک انتخاب مناسب برای سرمایه گذاری و کسب درآمد به حساب بیاید. ارز دیجیتال beam نوعی رمز ارز جدید در دنیای ارز‌های دیجیتال است که از طریق پروژه میمبل‌ویمبل به سیستم کریپتوکارنسی‌ها معرفی شد.

این رمز ارز به لطف وجود پروژه میمبل‌ویمبل توانسته تا به اینجای کار در زمینه‌های مختلفی از جمله استخراج، سیاست پولی، انجمن و موارد مدیریتی بسیار قوی و اصولی عمل کند.

توسعه پروتکل Beam در مارچ ۲۰۱۸ صورت گرفته و از نظر عملکرد بسیار شبیه به زی کش است. بدین معنی که هدف از توسعه آن ساخت یک دارایی با حریم خصوصی، با روشی کاربر پسند است. بلاکچین ارز دیجیتال Beam از پروتکل جدیدی استفاده می کند که در نتیجه بسیاری از اطلاعات تراکنش‌ها پنهان می‌ماند. توکن Beam توکن اختصاصی بلاکچین بیم است.

ارز دیجیتال Beam بر اساس پروتکل MimbleWimble ساخته شده است؛ پروتکلی که محرمانه بودن کامل تراکنش‌های بلاکچین را بدون آسیب رساندن به مقیاس پذیری امکان‌پذیر می‌سازد. مشابه بیت کوین، بلاکچین MimbleWimble بر اساس مدل تراکنش UTXO ساخته شده است. با این حال، در پروتکل MimbleWimble هیچ آدرسی وجود ندارد و مقادیر UTXO توسط «عوامل کور» رمزگذاری می‌شوند. عوامل کور، کلید‌های خصوصی هستند که فقط توسط مالک UTXO شناخته‌شده و مورد تأیید هستند. استنباط هر گونه اطلاعات در مورد مالکیت یا ارزش Beam UTXO برای هیچ ناظری امکان‌پذیر نیست.

کدام ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری بلند مدت مناسب است؟

بنیاد Beam در اواخر سال ۲۰۱۹ تأسیس شد و از بودجه اختصاص یافته موجود در خزانه داری Beam برای حمایت از توسعه پروتکل Beam و ارتقای حریم خصوصی استفاده می‌کند.

در جامعه ارز‌های دیجیتال، رمزارز‌هایی که با هدف حفظ حریم خصوصی وارد بازار شده‌اند، محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند.

Beam یک پروژه متفاوت با برنامه‌ریزی مخصوص خودش است. آینده این رمزارز تا اندازه زیادی به مسیر رشد رمزارز‌های نسل جدید و قابلیت‌های آن‌ها بستگی خواهد داشت. هرچند تا کنون Beam توجه بسیاری از معامله‌گران رمزارز‌ها را به خود جلب کرده است، اما همچنان موفقیت آن در گرو مسیر تکنولوژی‌های آینده است.

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
برای پیروی از قوانین ترکیه؛ «تردز» در ترکیه تعطیل شد
رئیس کل دادگستری استان تهران اعلام کرد رای پرونده رمزارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 27 فروردین 1403 ریزش بیت‌کوین ادامه دارد؟
وبگردی