کد خبر: ۲۳۷۱۷
|
۲۲ آذر ۱۴۰۰ | ۱۶:۴۸

خودروی اپل با چالش استعفای مهندسان روبرو شد

طبق گزارشی جدید ۳ مهندس پروژه خودروی اپل این شرکت را ترک کرده و عضو یک استارت آپ جدید شده اند. این امر نشان دهنده سردرگمی مهندسان پروژه است.

به گزارش «نبض فناوری»، گیزموچاینا اعلام کرد، برای حدود یک سال، پروژه خودروی خودران اپل در صدر اخبار بود. اما طبق گزارش ها خودروی اپل یکی از پروژه های احتمالی این شرکت است که با فراز و نشیب‌های بزرگی روبرو شده است.

چندی قبل نیز تعدادی از مهندسان فعال این پروژه شرکت را ترک کردند تا به یک استارت آپ دیگر بپیوندند. اکنون بلومبرگ نیز در گزارشی فاش کرد ۳ مهندس دیگر نیز اپل را ترک کرده اند.

اریک راجرز مدیر بخش سیستم های رادار خودرو، اپل را ترک کرده تا به استارت آپ تاکسی پرنده « جابی اویشن» (Joby Aviation) بپیوندد. علاوه بر او الکس کلارابات و استفان اسپیتری ۲ مهندس فعال در پروژه خودروی خودران این شرکت، نیز به استارت آپ جابی اویشن پیوسته اند.

طبق گزارش ها پروژه آتی اپل مهندسان شرکت را سردرگم کرده است. از سوی دیگر با خروج تعداد بیشتری از مهندسان، پروژه خودروی اپل با عدم قطعیت های بیشتری روبرو می شود.

هرچند اپل به راحتی می تواند کارمندان جدیدی استخدام کند، استعفای چند کارمند شرکت نشان دهنده فشارهای زیاد درباره پروژه کاملا خودران اپل است.

منبع/ مهر

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی