کد خبر: ۲۳۷۲۸
|
۲۳ آذر ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۰

انتشار سیستم عامل ios15.2 توسط اپل

اپل iOS 15.2 و iPadOS 15.2 را به همراه ویژگی legacy contacts، Apple Music Voice و موارد دیگر منتشر کرد.

به گزارش «نبض فناوری»، سیستم عامل iOS 15.2 و iPadOS 15.2 جدید اپل اکنون در دسترس هستند و به‌روزرسانی‌هایی را برای Find My و AirTags به همراه legacy contactsو ویژگی‌های حفظ حریم خصوصی و همچنین معرفی Apple Music Voice به همراه دارند.

پس از انتشار نسخه‌های بتا فراوان، نسخه‌های iOS 15.2 و iPadOS 15.2 در سراسر جهان عرضه می‌شوند. کاربران می‌توانند منتظر بمانند تا از آنها خواسته شود به‌روزرسانی شوند یا به‌روزرسانی نرم‌افزار را در برنامه تنظیمات بررسی کنند.

نسخه‌های 15.2 عمدتاً اصلاحات و رفع اشکال هستند، اگرچه پیشرفت‌های قابل توجهی نیز وجود دارد. اصلاحات شامل تغییراتی در برنامه Find My است، که اکنون حاوی یک گزینه اضافی است که برای نگرانی ها از تعقیب از طریق AirTags طراحی شده است. ویژگی جدید « data-x-Items That Can Track Me» نشان می‌دهد که آیا دستگاه‌هایی در این نزدیکی وجود دارد که بتوان از آنها برای ردیابی کاربر استفاده کرد.

اپل همچنین از این فرصت استفاده کرده و آنچه را که ایمنی کودک در پیام ها می نامد معرفی کرده است. این قبلاً به عنوان بخشی از یک سری اقدامات جهت حمایت از کودکان راه اندازی شده بود.

آنچه اضافه شده است ویژگی کاملاً جدید Legacy Contact است. که پیش از این نبض فناوری در اینجا در مورد آن نوشته بود. اکنون کاربران می توانند فردی را معرفی کنند که در صورت فوت شما به حساب Apple ID شما دسترسی کامل داشته باشد.

همچنین پشتیبانی از Apple Music Voice جدید است. همانطور که در ماه اکتبر اعلام شد، این امکان جدید و ارزان‌تر Apple Music است که به کاربران امکان می‌دهد با استفاده از سیری به فهرست موسیقی دسترسی داشته باشند.

سپس در آخرین تغییرات مهم، iOS 15.2 و iPadOS 15.2 گزارش ارتقاء حریم خصوصی برنامه را معرفی کردند. در کنار حفاظت‌های موجود، مانند Private Relay، گزارش حریم خصوصی برنامه جدید جزئیاتی را نشان می‌دهد که کدام یک از برنامه‌های کاربر به میکروفون یا دوربین دسترسی داشته‌اند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
سپاس از اطلاعات جامع و به روز شما
0
0
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
وبگردی