کد خبر: ۲۳۷۳۷
|
۲۳ آذر ۱۴۰۰ | ۱۸:۰۰

شرکت اپل برنامه جلوگیری از ردیابی را منتشر کرد

اپل در ماه ژوئن، اعلام کرد که قصد دارد اپلیکیشنی را برای اندروید منتشر کند که به کاربران اندرویدی کمک می‌کند تا ببینند آیا کسی از AirTags برای ردیابی آن ها استفاده می‌کند یا خیر.

به گزارش «نبض فناوری»، اپل به وعده خود عمل کرده و به تازگی Tracker Detect را منتشر کرده است، یک برنامه اندرویدی که به کاربران اجازه می دهد بررسی کنند که آیا شخصی از AirTags برای ردیابی آنها استفاده می کند یا خیر.

Tracker Detect با جستجوی AirTag های نزدیک یا سایر دستگاه های ردیابی (که با شبکه Find My Apple سازگار هستند) کار می کند.

برای شروع اسکن دستگاه های اطراف با Tracker Detect، برنامه را باز کنید و دکمه Scan را فشار دهید. اگر برنامه دستگاه یا AirTag را پیدا کند که برای مالک دیگری ثبت شده است، نشان می دهد که دستگاه ناشناخته است.

اگر Tracker Detect دستگاه ردیابی را پیدا کرد که مشکوک بود  می توانید اطلاعات بیشتری درباره ردیاب دریافت کنید، ردیاب را با استفاده از دستورالعمل‌های موجود در برنامه، صدا پخش کنید یا دستگاه را غیرفعال کنید.

اگرچه Tracker Detect به شما کمک می‌کند AirTag‌های نزدیک و دستگاه‌های ردیابی را که از Find My Network اپل استفاده می‌کنند پیدا کنید، نمی‌توانید از آن برای کار یا ردیابی AirTag‌های خود استفاده کنید. برای انجام این کار همچنان باید از یک دستگاه اپل استفاده کنید.

Tracker Detect فقط از اسکن های دستی پشتیبانی می کند و به صورت خودکار یا در پس زمینه اسکن نمی شود. اما ایده اپل برای این برنامه این نیست که یک برنامه ردیابی و عملیاتی AirTags برای اندروید باشد. در عوض، اگر شخصی از دستگاه‌های ردیاب اپل برای تجاوز به حریم خصوصی شما استفاده می‌کند، این محافظ خوبی است.

ارسال نظرات
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
وبگردی