کد خبر: ۲۳۷۳۸
|
۲۴ آذر ۱۴۰۰ | ۰۸:۰۰

نحوه استفاده از تایمر هنگام گرفتن سلفی یا ریلز ها در اینستاگرام

ترفندی در اینستاگرام وجود دارد که می توانید با استفاده از آن تایمری را هنگام گرفتن تصاویر سلفی یا استفاده از ریلزهای آن روشن کنید در ادامه نحوه استفاده از آن را توضیح خواهیم داد.

به گزارش «نبض فناوری»، اینستاگرام از زمان راه اندازی به طور مداوم پلتفرم خود را با جدیدترین ویژگی ها به روز می کند. در کنار اشتراک‌گذاری عکس، می‌توان به لایو رفت، ویدیوهای کوتاه ساخت و کسب و کار خود را از طریق اینستاگرام تبلیغ کرد. امروز به چند نکته در اینستاگرام می پردازیم که برای کاربران روزانه بسیار مفید خواهد بود.

نحوه تنظیم تایمر برای سلفی های اینستاگرام

بسیاری از ما از استوری های اینستاگرام آگاه هستیم که به شما امکان می دهد عکس ها و ویدیوهایی را آپلود کنید که پس از 24 ساعت به طور خودکار ناپدید می شوند. می توان مستقیماً از دوربین اینستاگرام برای گرفتن سلفی یا ویدیو استفاده کرد. با این حال، گاهی اوقات ممکن است بخواهید تایمر را طوری تنظیم کنید تا ژستی خوب ارائه دهید. اما اینستاگرام به شما اجازه تنظیم تایمر در هنگام گرفتن سلفی از دوربین اینستاگرام را نمی دهد. برای اینکار، راه های جایگزین وجود دارد. برای استفاده از تایمر، می‌توانید روی عکس‌های سلفی از دوربین جلوی گوشی هوشمند خود کلیک کنید. در اینجا راهنمای گام به گام نحوه تنظیم تایمر در تلفن هوشمند خود آورده شده است.

مرحله 1: ابتدا دوربین جلوی گوشی هوشمند خود باز کنید.

مرحله 2: اکنون، روی نماد "timer" که در بالای صفحه یافت می شود کلیک کنید. مکان نماد تایمر به برند گوشی هوشمند شما بستگی دارد.

مرحله 3: سپس می توانید نماد مدت زمان را از بین 2 ثانیه، 3 ثانیه، 5 ثانیه و 10 ثانیه انتخاب کنید.

 مرحله 4: اکنون روی دکمه کلیک ضربه بزنید و شمارش معکوس شروع می شود. سپس می توانید قبل از اینکه دوربین روی سلفی شما کلیک کند، ژست بگیرید.

مرحله 5: پس از گرفتن سلفی، باید حساب اینستاگرام خود را باز کنید. سپس روی نماد Plus که در بالای صفحه اصلی قرار دارد کلیک کنید.

 مرحله 6: اکنون گزینه "story" را انتخاب کرده و سلفی خود را از گالری آپلود کنید. پس از آن می توانید از افکت ها، استیکرها و موسیقی های اینستاگرام استفاده کنید.

مرحله 7: در نهایت، آماده به اشتراک گذاری به عنوان یک استوری است.

نحوه تنظیم تایمر برای ریلزهای اینستاگرام

ریلزهای اینستاگرام از زمان راه اندازی خود شاهد محبوبیت زیادی بوده است. اپلیکیشن اشتراک گذاری عکس سال گذشته به عنوان جایگزینی برای TikTok معرفی شد. این ویژگی اول، تنها می‌توان تا 15 ثانیه ویدیو ضبط کرد. سپس به 30 ثانیه افزایش یافت و امسال اینستاگرام به کاربران اجازه می دهد تا حداکثر 60 ثانیه فیلم بگیرند. همانطور که در بالا ذکر شد، اینستاگرام هیچ ویژگی داخلی برای تنظیم تایمر در هنگام گرفتن سلفی با استفاده از دوربین اینستاگرام ندارد. با این حال، این برنامه به شما امکان می دهد تایمر را برای ریلزها تنظیم کنید. در اینجا نحوه تنظیم تایمر قبل از عکاسی از قرقره ها آورده شده است.

مرحله 1: برنامه اینستاگرام خود را باز کنید و روی نماد Plus  که در بالای صفحه اصلی قرار دارد کلیک کنید.

 سپس روی گزینه "reels" ضربه بزنید.

همچنین، می‌توانید برای باز کردن دوربین انگشت خود را به سمت راست بکشید و گزینه‌هایی مانند Posts، Story، Reels و گزینه Live را ببینید. باید روی گزینه Reels ضربه بزنید.

مرحله 2: اکنون، می توانید نماد "timer" را روی صفحه مشاهده کنید و دو گزینه شمارش معکوس دریافت خواهید کرد ( 3 ثانیه و 10 ثانیه). یکی از آن ها را انتخاب کرده و روی گزینه set timer کلیک کنید. مرحله 3: در نهایت، تایمر شما تنظیم شده است. اکنون می توانید از Reels های خود با استفاده از صدا، سرعت، افکت و غیره عکس بگیرید. اینستاگرام همچنین به شما این امکان را می‌دهد که ریلزهای خود را قبل از ارسال آن بررسی کنید.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
نازنیم
۰۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
اصن برای من همچین چیزایی نداره و اینکه منظورتون از دوریبن گوشی هوشمند چیه
5
0
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی