کد خبر: ۲۳۸۶۵
|
۲۹ آذر ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۰

نحوه حذف اسنپ چت

ممکن است به هر دلیلی خواهان حذف کامل حساب اسنپ چت خود باشید؛ در ادامه راه انجام اینکار را به شما توضیح خواهیم داد.

به گزارش «نبض فناوری»، اسنپ ​​چت یکی از برنامه های محبوب برای ضبط تصاویر و گرفتن عکس است که می توان به آن تصاویر دلخواه را اضافه کرد. حذف نصب اسنپ چت حساب فرد را از این برنامه رسانه اجتماعی حذف نمی کند و باید به حساب خود بروید و چند قدم دیگر برای حذف کلی انجام دهید.

ممکن است به هر دلیلی بخواهید این برنامه را از گوشی یا رایانه خود حذف کنید در ادامه نحوه انجام آن در چهار مرحله توضیح می دهیم:

  1. به پورتال حساب اسنپ چت بروید

اگر روی رایانه خود کار می کنید، به پورتال حساب اسنپ چت بروید و نام کاربری و رمز عبور حسابی را که می خواهید حذف کنید وارد کنید. اگر در برنامه هستید، روی آواتار در گوشه بالا سمت چپ ضربه بزنید.

  1. روی دکمه چرخ دنده ضربه بزنید

روی نماد چرخ دنده در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید و I Need Help را در قسمتSupport انتخاب کنید.

  1. به « My Account and Security» بروید

سپس به قسمتی که « My Account and Security» مشخص شده است رفته  و روی « Account Information» کلیک کنید. روی " Delete my Account" کلیک کنید و نام کاربری و رمز عبور حسابی را که می خواهید حذف شود وارد کنید.

یک ایمیل از تیم اسنپ چت دریافت خواهید کرد که تأیید می کند شما انتخاب کرده اید که حساب خود را حذف کنید.

  1. حساب با اخطار 30 روزه غیرفعال می شود

حساب شما اکنون به طور رسمی غیرفعال شده است، به این معنی که شما اکنون نمی توانید30 روز با دوستان خود در اسنپ چت تعامل داشته باشید اما حساب شما همچنان موجود است. بنابراین، اگر نظر خود را در مورد اسنپ چت تغییر دادید، فقط با ورود به سیستم می توانید حساب خود را دوباره فعال کنید.

اگر در این مدت هیچ تعاملی وجود نداشته باشد، پس از 30 روز دیگر، حساب شما به طور کامل حذف می شود، به این معنی که حساب، دوستان، اسنپ ها، چت ها، داده های دستگاه و غیره از پایگاه داده کاربران اسنپ چت پاک می شوند.

البته اسنپ چت اعلام کرده که همچنان برخی از داده های شخصی برای برخی نیازهای قانونی، امنیتی و تجاری حفظ خواهند شد(مانند اطلاعات مربوط به خریدهای انجام شده از طریق برنامه).

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 16 اردیبهشت 1403 زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
دادگاه ضدانحصار گوگل و وزارت دادگستری برگزار شد؛ احتمال جریمه غول فناوری به‌‌دلیل حذف مستندات مهم
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
وبگردی