کد خبر: ۲۳۸۹۵
|
۲۹ آذر ۱۴۰۰ | ۱۰:۳۲
با حکم معاون وزیر ارتباطات؛

معاون سیاستگذاری و اعتباربخشی سازمان فناوری اطلاعات منصوب شد

معاون وزیر ارتباطات در حکمی معاون سیاستگذاری و اعتباربخشی سازمان فناوری اطلاعات ایران را منصوب کرد.

به گزارش« نبض فناوری» به نقل از سازمان فناوری اطلاعات ایران، محمد خوانساری معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران در حکمی حامد منکرسی را به سمت معاون سیاست‌گذاری و اعتباربخشی این سازمان منصوب کرد.

در این حکم علاوه بر وظایف مشخص این جایگاه، ماموریت‌هایی نیز در نظر گرفته شده است که اهم آنها عبارتند از: ایجاد و تقویت نظام تنظیم‌گری حوزه فناوری اطلاعات، برنامه‌ریزی در جهت حرکت به سمت سازمان فناوری اطلاعات، به کارگیری مدل‌های نوین رقابتی در مدیریت نوآوری و جلب مشارکت بخش خصوصی و نیز تدوین سیاست‌ها و ضوابط در جهت حمایت هدفمند از کسب و کارهای نوین دیجیتال.

حامد منکرسی دارای مدرک دکتری تخصصی مهندسی کامپیوتر با گرایش هوش مصنوعی از دانشگاه سیدنی است. وی عضو هیأت علمی گروه مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات و مدیر طرح، برنامه و نظارت راهبردی دانشگاه رازی نیز است.

پیش از این شهره ناصری معاون سیاستگذاری و اعتباربخشی سازمان فناوری اطلاعات ایران بود.

ادارات کل معاونت سیاست‌گذاری و اعتباربخشی فناوری اطلاعات در سازمان فناوری اطلاعات ایران شامل دفتر همکاری‌های فراسازمانی، ارتباط با صنعت و دانشگاه، اداره کل اعتباربخشی و صدور پروانه، پایش، ممیزی و نظارت و هم‌چنین توسعه راهبردها و سیاست‌ها می‌شوند.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی