کد خبر: ۲۳۹۴۷
|
۰۱ دی ۱۴۰۰ | ۰۹:۳۲

اندازه گیری فشار خون با ساعت هوشمند D هواوی

هواوی ساعت هوشمند جدید خود را با قابلیت اندازه گیری فشار خون، ضربان قلب و نشان دادن نوار قلب ارائه داد.

به گزارش «نبض فناوری»، طبق گزارش‌ها، هواوی در حال کار بر روی کوچک کردن کاف فشار خون ساعت هوشمند بعدی خود یعنی Watch D است. بر اساس یک ویدیوی آموزشی که در Weibo منتشر شده است، Huawei Watch D همراه با لوازم جانبی همراه است که می‌توان آن را در زیر بند ساعت وصل کرد و برای اندازه‌گیری فشار خون از آن استفاده کرد.

طبق گزارش ها، هواوی Watch D فشار خون بالا و پایین و ضربان قلب را اندازه گیری می‌کند و نوار قلب را نیز نشان می‌دهد. Watch D دارای ۳۲ مگابایت فضای ذخیره سازی و ۴ گیگابایت حافظه است (مشابه آنچه در داخل ساعت هوشمند Huawei Watch GT ۳، یکی دیگر از ساعت‌های هوشمند تناسب اندام این برند وجود دارد). همچنین از هدفون‌های بلوتوث متصل خارجی نیز پشتیبانی می‌کند.

به نظر نمی‌رسد که این برند، یک رقیب واقعی اپل واچ باشد. در عوض، به نظر می‌رسد تلاش هواوی برای گسترش تجارت خود پس از اینکه دولت آمریکا این شرکت را مجبور به قطع رابطه با گوگل و اندروید کرد، افزایش یافت. نظارت بر فشار خون بدون کاف بادی کار بسیار بزرگی است و قرار دادن یک ویژگی تشخیصی مانند آن در یک ساعت هوشمند قابل تحسین است.

گفتنی است که در حساب‌های رسانه‌های اجتماعی هواوی، نظرات در مورد Watch D بین هیجان برای این محصول هواوی و تردید در مورد مکانیسم آزمایش دست‌ و پاگیر بند ساعت، در نوسان است.

منبع:باشگاه

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی