کد خبر: ۲۳۹۴۸
|
۰۱ دی ۱۴۰۰ | ۱۰:۱۰

چگونه در تلگرام ربات‌ها را دریافت کنیم؟

برای آشنایی با نحوه یافتن ربات‌های جستجوگر در شبکه اجتماعی تلگرام این راهنما را تا انتها مطالعه کنید.

به گزارش «نبض فناوری»، کاربران زیادی هر روز از شبکه‌های اجتماعی مختلف مثل تلگرام استفاده می‌کنند. در این نرم افزار ربات‌های جستجوگر متنوعی وجود دارد. هر کدام از این‌ها به کاربر در یافتن محتوای موردنظر کمک می‌کند. حال شاید از خودتان بپرسید که چگونه می‌توان به این ربات‌ها دست پیدا کرد. در اینجا قصد داریم تا به این سوال پاسخ دهیم. کاربران اندروید و ios می‌توانند با استفاده از این راهنما به راحتی ربات‌ها را در تلگرام پیدا کنند. ربات‌ها صرفاً حساب‌های تلگرامی هستند. این ویژگی توسط نرم‌افزار مدیریت می‌شود و اغلب از قابلیت‌های هوش مصنوعی استفاده می‌کنند . شما می‌توانید با بهره مندی از آن هر کاری انجام دهید. قابلیت‌های ربات‌ها شامل آموزش، بازی، جستجو، ارسال، به خاطر سپردن، اتصال، ادغام با سایر خدمات یا حتی ارسال دستورات می‌شود.

ربات‌ در تلگرام

چگونگی افزودن ربات به تلگرام در گوشی‌های آیفون

اپلیکیشن تلگرام را باز کنید. در پایین صفحه، روی نماد مخاطبین کلیک کنید. اکنون در بالای صفحه نوار جستجو را انتخاب کنید. نام ربات مدنظر را به همراه علامت @ وارد کنید. پس از این کار از بین ربات‌های نمایش داده شده روی نام ربات موردنظر کلیک کنید تا در چت شما ظاهر شود. حال در گوشه سمت راست بالای پنجره چت، تصویر نمایه ربات را انتخاب کنید. گزینه "افزودن به گروه" را در زیر گزینه "ارسال پیام" پیدا کرده و انتخاب کنید تا به لیستی از گروه‌ها برای اضافه کردن اعضا دسترسی داشته باشید. گروه مدنظر برای اضافه شدن ربات به آن را انتخاب کنید. برای تایید روی "بله" کلیک کنید.

کاربران اندروید و ios

نحوه افزودن ربات به تلگرام در اندروید

نرم افزار تلگرام را باز کنید. در پایین صفحه، روی نماد مخاطبین کلیک کنید. سپس در بالای صفحه، روی نوار جستجو کلیک کنید.
نام ربات را به همراه نماد @ اضافه کنید. با انتخاب یکی از گزینه‌های نمایش داده شده ربات در چت ظاهر می‌شود. در گوشه سمت راست بالای پنجره چت، تصویر نمایه ربات را انتخاب کنید. سایر مراحل نیز مشابه همان کار‌هایی است که در گوشی‌های آیفون انجام می‌شد.

منبع:باشگاه

ارسال نظرات
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
وبگردی