کد خبر: ۲۳۹۵۹
|
۰۱ دی ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۰

آنر نام گوشی پرچمدار تاشو 5G خود را فاش کرد

ظاهراً مدتی است که یک گوشی تاشو جدید از Honor در دست ساخت است با اینکه انتظار داشتیم که رونمایی از دستگاه در سه ماهه اول سال 2022 با نام Honor Magic Fold انجام شود؛ اما آنر اعلام کرد که این دستگاه Honor Magic V نام خواهد داشت.

به گزارش «نبض فناوری»، گوشی جدید آنر به سمت داخل تا می شود و در فرآیند بسته شدن هر دو طرف نمایشگر داخلی به اندازه تبلت، حرف V تشکیل می شود (که نام دستگاه به این شکل است). این شرکت همچنین یک تصویر ارائه کرده است که نشان می دهد دستگاه با کمی فشار دادن به طرفین آن حرفV  را تشکیل می دهد.

رزولوشن این نمایشگر 2200 در 2480 خواهد بود و از یک چیپست هشت هسته ای بهره می برد. مجیک وی با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. دوربین A108 مگاپیکسلی با تنظیم پیکسل 9:1 می‌تواند تصاویر 12 مگاپیکسلی را در زمانی که محیط برای عکاسی ایده‌آل نیست ارائه دهد.

آرایه دوربین همچنین باید شامل دوربین های فوق عریض و تله فوتو باشد و ظاهراً دوربین سلفی جلوی آن 16 مگاپیکسل دارد. انتظار می رود یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی چراغ ها را روشن نگه دارد و اندروید 11 باید از قبل نصب شده باشد.

آنر نام گوشی پرچمدار تاشو 5G خود را فاش کرد

در نوامبر سال 2020، هواوی آنر را که در آن زمان زیرمجموعه شرکت بزرگ‌تر بود، به قیمت بیش از 15 میلیارد دلار به کنسرسیومی فروخت. پس از بسته شدن این قرارداد، Honor دیگر متعلق به هواوی نبود و این بدان معناست که دیگر مجبور نیست از همان محدودیت‌ها و ممنوعیت‌هایی که ایالات متحده برای هواوی وضع کرده تبعیت کند.

به عبارت دیگر، پس از جدایی رسمی از هوآوی، آنر اجازه استفاده از نسخه خدمات موبایل گوگل اندروید و چیپست های پشتیبانی کننده 5G کوالکام را پیدا کرد.

 از زمان جدا شدن از هوآوی، استفاده از برند آنر در چین داغ شده است و این شرکت بیشترین افزایش فروش را در فروش جهانی تلفن های 5G از سه ماهه دوم تا سه ماهه سوم سال جاری داشته است.

هوآوی نیز، پیش از این سه مدل مختلف تاشو عرضه کرده است که چهارمین آن فردا رونمایی خواهد شد.

ظاهراً گوشی تاشوی جدید آنر از آخرین نسل اتصال پشتیبانی می‌کند. Honor می گوید که در روزهای آینده اطلاعات بیشتری در مورد گوشی تاشو خود از جمله تاریخ رونمایی از محصول به اشتراک خواهد گذاشت و ممکن است برخی از مشخصات رسمی Magic V به ما ارائه شود.

هوآوی پیش از این سه نوع مجزا از دستگاه های تاشو را با میت ایکس، میت ایکس اس و میت ایکس 2 عرضه کرده است. مدل دوم از طراحی کاملاً شبیه به Samsung Galaxy Z Fold 3 استفاده می کند. این شرکت گفته است که قصد دارد فردا یک گوشی تاشو جدید را معرفی کند که از نظر ظاهری شبیه به Galaxy Z Flip 3 است.

بر اساس بیانیه مطبوعاتی، به نظر می رسد که Magic V فقط در چین در دسترس خواهد بود. در توضیح این نسخه آمده است: "این اولین پرچمدار تاشو Honor برای چین خواهد بود."

برچسب ها: هواوی گوشی آنر 5G
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
فرهاد مجیدی
۱۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
ممکنه گرون باشه من تازه فهمیدم سامسونگ چقدر گوشی های تاشوش ارزونن!!
0
0
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی