کد خبر: ۲۴۰۰۹
|
۰۳ دی ۱۴۰۰ | ۱۵:۲۰

نمایشگاه CES 2022 تحت تاثیر امیکرون؛ گوگل و اینتل بطور حضوری شرکت نمی‌کنند

توییتر، آمازون، متا (فیسبوک سابق)، انویدیا، پینترست و تی-موبایل اعلام کرده‌اند که به خاطر شرایط نگران‌کننده همه‌گیری، به‌صورت حضوری در CES 2022 شرکت نخواهند کرد و حالا گوگل و اینتل نیز به این جمع پیوسته‌اند.

نمایشگاه CES 2022 تحت تاثیر امیکرون؛ گوگل و اینتل بطور حضوری شرکت نمی‌کنند

به گزارش« نبض فناوری» طبق گزارش‌های منتشر شده، به نظر می‌رسد گوگل تصمیم گرفته تا به صورت حضوری در رویداد CES 2022 شرکت نکند. سخنگوی غول موتور جستجو تصمیم این شرکت را به صورت رسمی اعلام کرده است.

سخنگوی گوگل در این رابطه توضیح می‌دهد: پس از بررسی دقیق، تصمیم گرفتیم از حضور در نمایشگاه CES 2022 خودداری کنیم. ما به طور دقیق گسترش گونه امیکرون ویروس کرونا را زیر نظر داشته‌ایم و تصمیم گرفتیم تا برای حفظ سلامت و ایمنی تیم خود بهترین انتخاب ممکن را داشته باشیم. ما به همکاری خود با CTA و شرکای خود ادامه خواهیم داد و مشتاقانه منتظر به اشتراک گذاشتن جدیدترین نوآوری‌های گوگل برای همه شما هستیم.

خودداری شرکت‌ها از حضور در محل برگزاری رویداد CES

رویداد CES
 

تصمیم گوگل برای عدم حضور در رویداد CES در حالی اعلام شده است که غول موتور جستجو در سال‌های اخیر حضور پررنگی در این رویداد داشته و در آن به معرفی جدیدترین سخت‌افزارهای خود از سری محصولات خانگی Nest و گوشی‌های پیکسل پرداخته است.

از طرفی دیگر، CTA هیئت نظارت بر رویداد حتی با وجود مخالفت برخی شرکت‌های مهم حوزه فناوری در تصمیم خود برای برگزاری این رویداد در اوایل ژانویه بسیار مصمم است. اکنون شرکت‌هایی مانند T-Mobile، متا، توییتر، آمازون و تعدادی از رسانه‌ها مانند TechCrunch به دلیل نگرانی‌ها مربوط به گونه امیکرون، از حضور خود در این رویداد انصراف داده‌اند.

«گری شاپیرو» رئیس CTA با ارسال بیانیه خود به TechCrunch توضیح داده است:بیش از ۲۲۰۰ شرکت تایید کرده‌اند که به صورت حضوری در CES 2022 حضور خواهند داشت. تمرکز ما بر جمع‌آوری عوامل صنعت فناوری و ارائه تجربه دیجیتال به تمام افرادی است که نمی‌توانند به صورت حضوری در آن شرکت کنند. همچنین CES 2022 فرصتی را برای شرکت‌های بزرگ و کوچک سراسر جهان فراهم می‌کند تا محصولات خود را معرفی کنند، برندسازی کنند و شراکت ایجاد کنند.

با توجه به اقدامات بهداشتی جامع مانند نیاز به واکسیناسیون، استفاده از ماسک و در دسترس بودن تست‌های کرونا و اقداماتی مانند فاصله‌گذاری اجتماعی، ما مطمئن هستیم که شرکت‌کنندگان و غرفه داران می‌توانند رویدادی با فاصله اجتماعی اما ارزشمند و سازنده در لاس‌وگاس داشته باشند یا آن را به صورت آنلاین تجربه کنند.

خودداری اینتل از حضور در رویداد CES

 

در ادامه اینتل نیز از حضور در این رویداد صرف‌نظر کرده است. در بیانیه این شرکت آمده است:

سلامت و ایمنی کارکنان، شرکا و مشتریان همیشه در اولویت ما قرار دارد. پس از مشورت با مقامات بهداشتی و بر اساس سیاست ایمنی اینتل، برنامه‌های ما برای CES به صورت تجربه‌ای زنده و دیجیتالی با حداقل کارکنان در محل صورت خواهد گرفت. ما شما را تشویق می‌کنیم که به ما بپیوندید، زیرا تمام محتوا و تجربیات CES خود را به صورت مجازی از طریق اتاق خبر اینتل ارائه خواهیم کرد.

ارسال نظرات
برای پیروی از قوانین ترکیه؛ «تردز» در ترکیه تعطیل شد
رئیس کل دادگستری استان تهران اعلام کرد رای پرونده رمزارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 27 فروردین 1403 ریزش بیت‌کوین ادامه دارد؟
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 25 فروردین 1403 ریزش اتریوم و بیت‌کوین
وبگردی