کد خبر: ۲۴۱۱۳
|
۰۶ دی ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۰

طراحی گوشی سه تاشو سامسونگ+عکس

نقشه های اولیه و شاید جالب ترین طراحی سه تاشو از سامسونگ منتشر شد.

به گزارش «نبض فناوری»، این پتنت سرانجام پس از ثبت درخواست اولیه در ماه ژوئن تایید و به نظر می‌رسد این مفهوم در حال حاضر شروع به شکل‌گیری کرده و با برخی مفاهیم بصری جدید و دقیق‌تر که از سامسونگ ظاهر شد همراه شده است. در واقع، جدیدترین طرح به اندازه کافی دقیق و جذاب است تا توجه سایت فناوری LetsGoDigital را به خود جلب کند.

همانطور که در تصویر ارائه شده توسط Samsung Electronics مشاهده می کنید، این دستگاه تاشو دارای سه صفحه نمایش مجزا خواهد بود که می توانند یک صفحه بزرگ صاف یا چند صفحه را که می توانند در موقعیت های مختلف خم شوند. همه آنها از طریق دو لولا به هم متصل می شوند: یکی که به سمت داخل تا می شود و دیگری که به بیرون تا می شود و با هم یک شکل Z را ایجاد می کنند.

طراحی گوشی سه تاشو سامسونگ+عکس

رندرهای واقع گرایانه مفهومی جالب از این که چنین گوشی عجیب و غریبی در دسرس قرار خواهد گرفت را ارائه می دهد. در حالت کاملاً تا شده، دستگاه دارای ابعاد یک تلفن معمولی است، البته کمی حجیم‌تر. با این حال، هنگامی که باز می شود، یک تبلت بزرگ و حتی یک صفحه نمایش ظاهر می شود.

طراحی گوشی سه تاشو سامسونگ+عکس

سامسونگ هنوز هیچ یک از مشخصات آن را فاش نکرده است این گوشی می تواند یک صفحه نمایش بزرگ یا کوچک مانند صفحه نمایش گلکسی زد فلیپ 3 باشد. در هر صورت، به راحتی به شما امکان می دهد از دوربین اصلی عقب با وضوح بالا برای گرفتن سلفی استفاده کنید. به هر حال، تمام جذابیت این گوشی تاشو فراهم کردن حداکثر فضای ممکن روی صفحه نمایش است.

ارسال نظرات
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
وبگردی