کد خبر: ۲۴۱۵۱
|
۰۷ دی ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۱

اولین گوشی تاشو آنر را ببینید+فیلم

آنر تیزر ویدیویی رسمی برای اولین گوشی تاشو خود به نام Magic V منتشر کرد.

به گزارش «نبض فناوری»،  باوجود جدا شدن برند آنر از هواوی این برند باز هم به اعتبار هواوی در دو سال گذشته موفق به توسعه و عرضه سه گوشی تاشو (Mate X، Mate XS، Mate X2 )شده است.

 اکنون Honor در آستانه معرفی گوشی تاشوی خود به نام Honor Magic V در ماه آینده است. این شرکت تیزری منتشر کرده است که در آن گوشی آینده را نشان می دهد و نشان می دهد که از فرم مشابه Samsung Galaxy Z Fold 3 استفاده خواهد کرد.

این دستگاه به صفحه نمایش 6.5 اینچی مجهز خواهد شد و مانند یک کتاب به سمت داخل تا می شود. طبق آخرین شایعات، زمانی که آن را آشکار کرد، یک صفحه نمایش بزرگ 8 اینچی در اندازه تبلت با رزولوشن 2200 در 2480 نمایان می شود. انتظار می رود Qualcomm Snapdragon 8 Gen کاملاً جدید با 8 گیگابایت حافظه و 256 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده باشد. شایعات می‌گویند که این گوشی تاشو از یک دوربین 108 مگاپیکسلی بهره می‌برد که به احتمال زیاد دارای صفحه‌بندی پیکسلی 9:1 برای تصاویر واضح و روشن است.

آرایه دوربین نیز باید شامل یک دوربین فوق عریض و یک دوربین تله فوتو باشد. انتظار می‌رود که دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در جلو نیز وجود داشته باشد و باتری با ظرفیت 4500 میلی‌آمپر ساعت است.

مدیر عامل آنر اعلام کرده که Magic V در سال آینده پیشرو در بازار خواهد بود. چه کشورهایی این بازارها را تشکیل خواهند داد و قیمت آن مشخص نیست. آنر در ماه گذشته رتبه سوم را در فروش گوشی های هوشمند چینی به خود اختصاص داد و همچنان به شتاب خود ادامه می دهد.

در سه ماهه سوم سال جاری، آنر سومین صادرکننده بزرگ گوشی های هوشمند در چین بود (پس از Oppo و Vivo) و از زمان فروش این برند و جدا شدنش از هوآوی، شتاب بیشتری گرفته است. بزرگ‌ترین دلیل برای فرار از مالکیت هواوی، دور زدن قانون صادرات فوق‌الذکر بود که باعث شد هوآوی تراشه‌های پیشرفته‌ای نداشته باشد. آنر با جدا شدن از هواوی توانست از چیپست 5G Qualcomm Snapdragon 778G استفاده کند.

در حالی که هواوی مجوز دریافت اسنپدراگون 888 را از کوالکام دریافت کرده است، این یک نوع خاص از SoC است که شامل اتصال 5G نمی شود. در اوایل سال جاری، آنر توانست برای اولین بار پس از سال ها با عرضه سری آنر 50 از خدمات گوگل موبایل (GMS )استفاده کند. این واقعاً در چین که اکثر برنامه‌های Google توسط CCP (حزب کمونیست چین) ممنوع هستند؛ تفاوتی ایجاد نمی‌کند. اما در فروش جهانی تفاوت ایجاد می‌کند، جایی که ممکن است فقدان برنامه‌های Google می‌تواند باعث شکست فروش شود.

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 16 اردیبهشت 1403 زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
دادگاه ضدانحصار گوگل و وزارت دادگستری برگزار شد؛ احتمال جریمه غول فناوری به‌‌دلیل حذف مستندات مهم
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
وبگردی