کد خبر: ۲۴۱۷۱
|
۰۷ دی ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۰

چه کسی شما را در توییتر آنفالو کرده است؟

سه راه وجود دارد که بفهمید چه کسی شما را در توییتر آنفالو کرده است.

به گزارش «نبض فناوری»، هیچ کس وقت ندارد درباره همه دنبال کنندگان تحقیق کند تا ببیند آیا اخیراً شما را آنفالو کرده اند یا خیر، ممکن است مواقعی بخواهید بدانید که آیا کاربر خاصی همچنان شما را دنبال می کند یا راه خود را با حساب توییتر شما جدا کرده است.

توییتر راه ساده برای دانستن اینکه آیا شخص خاصی شما را آنفالو کرده است ارائه نمی دهد، اما چند راه برای فهمیدن وجود دارد.

نمایه توییتر خود را در وب سایت یا در یک برنامه تلفن همراه باز کنید و روی Following کلیک کنید. در لیست اسکرول کنید و ببینید کدام کاربران تگ Follow you را در کنار نام خود دارند. اگر شخصی اخیراً شما را آنفالو کرده باشد، برچسب را نمی‌بینید و موارد زیر دیگر متقابل نیستند.

صفحه نمایه یک کاربر را بررسی کنید

اگر می خواهید بدانید که آیا یک حساب کاربری خاص همچنان شما را دنبال می کند یا خیر، راه حل دیگر این است که مستقیماً به آن صفحه نمایه بروید و در کنار نام کاربری به دنبال برچسب Follows you بگردید. اگر قبلاً شما را دنبال می کردند اما کادر خاکستری اکنون از بین رفته است، این تأیید می کند که کاربر شما را دنبال نمی کند.

از یک سرویس شخص ثالث استفاده کنید

کارآمدترین راه برای پیگیری افرادی که شما را فالو می کنند، استفاده از یک برنامه یا وب سایت شخص ثالث است. توییتر روشی داخلی برای آگاه ماندن از فالوها در اختیار شما قرار نمی دهد، اما چندین سرویس دیگر این کار را می کنند.

 

نکته: توجه داشته باشید که سرویس‌های شخص ثالث می‌توانند خطر امنیتی ایجاد کنند، زیرا باید به آنها اجازه دسترسی به حساب توییتر خود را بدهید، که یک عامل حمله برای هکرها است.

گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد و بسیاری از آنها کمابیش به همین صورت عمل می کنند. یکی از گزینه های خوب Unfollower Stats است. این سرویس یک سطح رایگان برای حساب‌های توییتر با حداکثر 30000 دنبال کننده ارائه می‌کند، اگرچه از طریق تبلیغات پشتیبانی می‌شود.

برای استفاده از Unfollower Stats، روی Sign-In with Twitter در صفحه اصلی کلیک کنید، سپس روی Authorize app کلیک کنید. پس از مدتی، به داشبوردی هدایت می‌شوید که در آن می‌توانید آمارهای مختلفی از جمله تعداد فالوورهایی که از زمانی که شروع به استفاده از این سرویس کرده‌اید، مشاهده کنید. روی Unfollowers کلیک کنید تا شماره را به همراه لیستی از نام‌های کاربری که شما را آنفالو کرده‌اند مشاهده کنید.

این سرویس مانند بسیاری از سرویس‌ها، فقط کاربرانی را ردیابی می‌کند که از زمانی که شما شروع به استفاده از این سرویس کرده‌اید، شما را لغو فالو کرده‌اند  و نمی تواند موارد قبل از نصب این سرویس را تشخیص دهد.

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 16 اردیبهشت 1403 زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
دادگاه ضدانحصار گوگل و وزارت دادگستری برگزار شد؛ احتمال جریمه غول فناوری به‌‌دلیل حذف مستندات مهم
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
وبگردی