کد خبر: ۲۴۲۴۵
|
۱۰ دی ۱۴۰۰ | ۰۹:۱۵

وان پلاس ۱۰ پرو احتمالا از شارژ سریع ۸۰ واتی پشتیبانی می‌کند

وان پلاس چند روز دیگر از جدیدترین پرچمدارهایش رونمایی می‌کند و در همین فاصله کوتاه، باید منتظر انتشار گزارش‌ها و شایعات مختلفی درباره آن‌ها باشیم. حالا گوشی وان پلاس ۱۰ پرو موفق به کسب تاییدیه 3C چین شده که از پشتیبانی‌اش از شارژ سریع سیمی ۸۰ واتی خبر می‌دهد.

به گزارش «نبض فناوری»، این گوشی هوشمند وان پلاس با نام وان پلاس NE2210 در وب‌سایت 3C مشاهده شده. انتظار می‌رود NE2210 شماره مدل وان پلاس ۱۰ پرو باشد، بنابراین پرچمدار آینده چینی‌ها قادر به پشتیبانی از شارژ سریع ۸۰ واتی خواهد بود.

وان پلاس ۱۰ پرو احتمالا از شارژ سریع ۸۰ واتی پشتیبانی می‌کند
 

از آنجایی که هم اکنون وان پلاس در محصولاتش از شارژ سریع ۶۵ واتی استفاده می‌کند و برای آن از برند Warp Charge 65 استفاده می‌کند، احتمالا نسل بعدی‌اش با Warp Charge 80 از راه می‌رسد.

مشخصات احتمالی وان پلاس ۱۰ پرو

طبق شایعات، وان پلاس تنها از مدل پرو پرچمدار آینده‌اش رونمایی خواهد کرد و خبری از مدل استانداردش نخواهد بود. این گوشی هوشمند مانند اکثر پرچمدارهای اندرویدی برای سال ۲۰۲۲ به جدیدترین و قدرتمندترین تراشه کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ مجهز خواهد شد.

انتظار می‌رود وان پلاس ۱۰ پرو به نمایشگر ۶.۷ اینچی با فناوری LTPO 2.0 مجهز شود. این نمایشگر که احتمالا از سوی سامسونگ تامین می‌شود، با استفاده از فناوری جدید، تجربه روان‌تری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. در حقیقت رفرش ریت این پنل میان ۱ تا ۱۲۰ هرتز متغیر خواهد بود. رزولوشن این پنل برابر +QHD است.

گفته می‌شود وان پلاس برای این پرچمدارش یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی درنظر می‌گیرد که در کنار پشتیبانی از شارژ سریع سیمی ۸۰ واتی، از شارژ سریع بی‌سیم ۵۰ واتی هم پشتیبانی می‌کند. روی پنل پشتی وان پلاس 10 پرو دوربین چندگانه‌ای قرار می‌گیرد که سنسور اصلی‌اش ۵۰ مگاپیکسلی با برند هسلبلاد خواهد بود. تا پیش از معرفی رسمی باید منتظر انتشار جزئیات تازه‌ای باشیم.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
وبگردی