کد خبر: ۲۴۲۴۹
|
۱۰ دی ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۵

تمام قاب‌های گلکسی S21 FE سامسونگ پیش از رونمایی رسمی فاش شدند

در فاصله کوتاهی تا زمان احتمالی رونمایی از گلکسی S21 FE سامسونگ، لیست کامل قاب‌های این گوشی از طریق وب‌سایت مجارستانی این کمپانی فاش شد.

به گزارش «نبض فناوری»، طبق اسناد ارائه شده توسط این وب‌سایت، سامسونگ در مجموع پانزده قاب برای گلکسی S21 FE عرضه خواهد کرد. همچنین پنج نوع قاب وجود دارد که دو مدل از آن‌ها شفاف هستند و سه مدل دیگر در رنگ‌های متنوع و مختلفی برای هماهنگی با گوشی‌ها عرضه می‌شوند.

قاب سیلیکونی گلکسی S21 FE در رنگ‌های مشکی، بنفش کمرنگ، زیتونی، قرمز و سفید در دسترس قرار خواهد گرفت. همچنین به نظر می‌رسد فقط همین یک مدل از قاب‌های گوشی در رنگ قرمز ارائه می‌شود. قاب Smart Clear View گوشی آینده سامسونگ نیز در رنگ‌های مشکی، بنفش کمرنگ، زیتونی و سفید ارائه می‌شود. در نهایت قاب Thin Strap به همراه بند دستی در رنگ‌های آبی سرمه‌ای، زرد، نارنجی یا سبز لیمویی در دسترس خواهد بود.

تمام قاب‌های گلکسی S21 FE سامسونگ پیش از رونمایی رسمی فاش شدند
 

مشخصات احتمالی گلکسی S21 FE

تاکنون در گزارش‌های مختلفی مشخصات احتمالی گلکسی S21 FE فاش شده است. طبق این گزارش‌ها، گوشی آینده سامسونگ احتمالا نمایشگری ۶.۴ از نوع امولد با تراکم ۴۰۱ پیکسل در هر اینچ، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، محافظ گوریلا گلس ویکتوس و حسگر اثر انگشت زیر صفحه خواهد داشت. در بالای این صفحه حفره‌ای برای دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی قرار می‌گیرد که می‌تواند ۸۱ درجه از میدان دید را پوشش دهد.

تمام قاب‌های گلکسی S21 FE سامسونگ پیش از رونمایی رسمی فاش شدند

در پنل پشتی دستگاه نیز شامل ماژول دوربین سه‌گانه‌ای خواهیم بود که یک لنز اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، یک لنز تله‌فوتوی ۸ مگاپیکسلی و یک لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

در این دستگاه شاهد پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ خواهیم بود که با ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی همراه می‎‌شود. S21 FE همچنین یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت که با درگاه USB-C شارژ می‌شود.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
در آستانه برگزاری رویداد سالانه I/O انجام شد رونمایی گوگل از پیشرفت‌ جدید هوش‌ مصنوعی خود
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 25 اردیبهشت 1403 نرخ تسلط بازار بیت‌کوین چه میزان است؟
«آبادیران»، بستر نقش آفرینی دانش بنیان‌ها در تحقق گفتمان مردمی‌‌کردن اقتصاد دهقانی خبر داد: برنامه‌های حمایتی ویژه معاونت علمی برای توسعه نوآوری‌های فراگیر اجتماعی
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 24 اردیبهشت 1403 وام مسکن با پشتوانه بیت‌کوین
در اعتراض به دستمزدها؛ کارمندان اپل اعتصاب می‌کنند
وبگردی