کد خبر: ۲۴۳۳۵
|
۱۳ دی ۱۴۰۰ | ۱۳:۱۰

رندرها و مشخصات احتمالی شیائومی میکس 5 فاش شد

رسانه‌های چینی مشخصات جدیدی از گوشی شیائومی میکس 5 را فاش کرده‌اند که اگر حقیقت داشته باشند، با دستگاه فوق‌العاده قدرتمندی مواجه خواهیم شد. طبق ادعا منابع چینی، این پرچمدار در عرض 10 دقیقه به طور کامل شارژ خواهد شد و احتمالا از یک دوربین تله فوتو 100 مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

به گزارش «نبض فناوری»، منابع چینی در شبکه اجتماعی ویبو در گزارش‌های جدید خود برخی مشخصات احتمالی شیائومی میکس 5 و چند رندر مفهومی از پرچمدار آینده این کمپانی را منتشر کرده‌اند. تاکنون گزارش شده بود که احتمالا دو مدل میکس 5 و 5 پرو روانه بازار می‌شوند، بنابراین مشخصات ارائه شده در این گزارش می‌تواند به یکی از این دو مدل مربوط شود.

مشخصات احتمالی شیائومی میکس 5

رندرها و مشخصات احتمالی شیائومی میکس 5 فاش شد

طبق مشخصات ارائه شده، پرچمدار آینده شیائومی از چیپ اسنپدراگون 8 نسل 1 به همراه تراشه Surge S3 شیائومی بهره خواهد برد و در آن 20 سنسور دما به کار گرفته خواهد شد تا از داغ شدن بیش از اندازه دستگاه جلوگیری شود. علاوه بر این، نمایشگر 6.89 اینچی امولد این دستگاه با پشتیبانی از وضوح 2K، نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی 480 هرتز در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

ظاهرا شیائومی برای دوربین سلفی دستگاه خود از فناوری سنسور زیر نمایشگر استفاده خواهد کرد و ماژول دوربین دستگاه شامل سنسورهای تله‌فوتو مکانیکی 100 مگاپیکسلی، فوق عریض 40 مگاپیکسلی، تله‌فوتو 13 مگاپیکسلی، عریض 48 مگاپیکسلی و ToF می‌شود. با این حال در گزارش دیگری عنوان شده که این دستگاه از سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی، سنسور عریض 50 مگاپیکسلی، فوق عریض و پرتره 50 مگاپیکسلی و تله فوتو 8 مگاپیکسل بهره خواهد برد.

همچنین طبق توضیحات ارائه شده، ظاهرا شیائومی میکس 5 می‌تواند با زوم دیجیتال 200 برابر و زوم اپتیکال 15 برابر عکاسی کند که در این حالت تراشه کمک زیادی به بهبود تصاویر خواهد کرد.

رندرها و مشخصات احتمالی شیائومی میکس 5 فاش شد

درباره ظرفیت باتری دستگاه نیز گزارش‌های متناقضی وجود دارد که به باتری 5000 یا 6000 میلی آمپر ساعتی اشاره دارند اما گفته می‌شود باتری دستگاه از شارژ سریع 200 وات سیمی یا 50 وات بی‌سیم پشتیبانی خواهد کرد که در عرض چند دقیقه گوشی را به طور کامل می‌توان شارژ کرد.

علاوه بر این، دو مجموعه رندر مفومی از میکس 5 منتشر شده که طراحی آن را نشان می‌دهند. در یکی از مجموعه‌ها پرچمدار آینده شیائومی با دوربین زیر نمایشگر و ماژول دایره‌ای شکل بزرگی با لنز زوم مکانیکی دیده می‌شود و در مجموعه دیگر دو روزنه مخصوص دوربین سلفی در بالای نمایشگر آن و ماژول دوربین خطی روی پنل پشتی آن دیده می‌شود.

شیائومی میکس 5 و 5 پرو احتمالا در مارس 2022 عرضه خواهند شد و در برخی گزارش‌ها ادعا شده که حدود 787 دلار قیمت خواهد شد. همچنین در گزارش دیگری به برچسب قیمت 991 دلاری برای مدل 8/256 گیگابایتی اشاره شده است.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی