کد خبر: ۲۴۳۴۰
|
۱۳ دی ۱۴۰۰ | ۱۷:۰۰

بهترین برنامه های آنتی ویروس برای آیفون

سیستم iOS اپل به برنامه‌های امنیتی اجازه نمی‌دهد اسکن‌های ویروس را انجام دهند. بسیاری از این برنامه های امنیتی وجود دارد که می توانید از آن ها برای اینکار استفاده کنید.

به گزارش «نبض فناوری»، در حالی که آیفون شما به طور کلی در برابر ویروس های رایج محافظت می شود، چیزی به نام ایمنی 100درصدی وجود ندارد؛ به خصوص در دوره ای که مجرمان سایبری در حال کار برای ایجاد دروازه های رخنه در سیستم شما هستند. ویروس ها تنها یک نوع تهدید امنیتی اینترنتی هستند. هکرهای شبکه، وب‌سایت‌های جعلی، جاسوس‌افزارها، ابزارهای تبلیغاتی مزاحم، سرقت تلفن و بسیاری موارد دیگر همچنان تهدیدهای امنیتی هستند که باید مراقب آنها باشید. بنابراین، برنامه هایی که بر حذف تهدیدات امنیتی تمرکز می کنند ایده خوبی هستند. بسیاری از این برنامه های امنیتی وجود دارد و نبض فناوری برخی از موارد دلخواه کاربران را شناسایی کرده است.

Avast Security & Privacy

Avast دستگاه شما را در برابر تهدیدات آنلاین و مزاحمان محافظت می کند و به شما امکان می دهد با خیال راحت در Wi-Fi عمومی مرور کنید و حضور آنلاین خود را کنترل کنید. از جمله ویژگی‌های موجود به صورت رایگان می‌توان به اسکن تهدیدها و آسیب‌پذیری‌ها، مسدودکننده وب‌سایت مخرب، ابزار امنیتی Wi-Fi، محافظت از هویت صاحب حساب، و نکات امنیتی و حفظ حریم خصوصی اشاره کرد.

Bitdefender Mobile Security

Bitdefender Mobile Security یک برنامه رایگان است که برای ایمن نگه داشتن اطلاعات حساس شما اختصاص داده شده است. این برنامه شامل VPN، محافظت از وب و حریم خصوصی حساب است. هنگامی که به نقاط عمومی Wi-Fi متصل هستید، با رمزگذاری تمام ترافیک اینترنت و ایمن کردن دستگاه شما از حضور آنلاین شما محافظت می کند.

Norton 360: Mobile Security

Norton 360 for Mobile با نظارت بر حملات سایبری و بررسی خودکار آخرین وصله‌های امنیتی و به‌روزرسانی‌های iOS، چندین لایه حفاظتی را برای آیفون شما فراهم می‌کند. ابزارهای امنیتی پیامک پیام‌های متنی هرزنامه فیشینگ را فیلتر می‌کنند. امنیت دستگاه در برابر آسیب‌پذیری‌هایی که می‌تواند برای کنترل دستگاه شما یا سرقت اطلاعات شخصی استفاده شودرا تضمین می کند.

LogDog — Mobile Security 2021

LogDog Mobile Security مکان‌ها و زمان‌های ورود به حساب شما و تعداد پیام‌ها و سایر داده‌ها را اسکن و نظارت می‌کند تا فعالیت‌های غیرعادی، مانند تلاش برای سرقت هویت یا نفوذ به حساب، تغییرات در داده‌های بازیابی و فیلترهای ارسال را شناسایی کند. اگر چیزی ظاهر شد، برنامه بلافاصله به شما هشدار می دهد تا بتوانید از هک جلوگیری کنید. LogDog دارای تدابیر امنیتی برای محافظت از حساب های شما با اسکن دائمی لیست های حساب های نقض شده است.

Avira Mobile Security

Avira Mobile Security می تواند داده های شما را ایمن نگه دارد و فعالیت آنلاین شما را با VPN رمزگذاری شده ناشناس نگه دارد. یک ویژگی حفاظت از هویت به سرعت گزارش می دهد که آیا ایمیل شما به اشخاص ثالث درز کرده است یا خیر، در حالی که ویژگی های ضد سرقت به شما کمک می کند گوشی گم شده را بازیابی کنید. اگر خرید آنلاین و بانکداری انجام می دهید یا جزئیات کارت اعتباری خود را به صورت آنلاین ذخیره می کنید، این برنامه برای مرور ایمن تر، فیشینگ، بدافزار، هرزنامه و کلاهبرداری را مسدود می کند.

McAfee Mobile Security

McAfee Mobile Security برای محافظت از گوشی هوشمند شما در برابر هکرها و مزاحمان و حفظ حریم خصوصی داده های آنلاین شما طراحی شده است. نسخه رایگان مجموعه تهدیدهای دریافتی را متوقف می‌کند، Wi-Fi شما را ایمن می‌کند و از محتوای مهم پشتیبان‌گیری می‌کند. این دارای یک اسکن امنیتی سیستم است که حملات ناامن را شناسایی می کند.

آیا نرم افزار آنتی ویروس آیفون روی آیپد کار می کند؟

اکثر نرم‌افزارهای امنیتی طراحی‌شده برای آیفون روی آی‌پد و آی‌پاد تاچ نیز کار می‌کنند، زیرا همگی بر اساس iOS هستند. با این حال، باید با هر محصول بررسی کنید تا مطمئن شوید که برنامه محافظتی را که به دنبال آن هستید ارائه می دهد.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
برای پیروی از قوانین ترکیه؛ «تردز» در ترکیه تعطیل شد
وبگردی