کد خبر: ۲۴۴۲۲
|
۱۵ دی ۱۴۰۰ | ۱۷:۰۰

خودرو برقی که تا 400 مایل برد دارد+عکس

اولین خودروی الکتریکی مفهومی کرایسلر می تواند تا 400 مایل برد داشته باشد.

به گزارش «نبض فناوری»،خودرو های شاسی‌بلند برقی محبوب هستند، اما ظاهراً هنوز فضای زیادی در بازار خودروهای برقی، برای خودروها و کراس اوورهای باتری‌دار  وجود دارد. کرایسلر در نمایشگاه CES 2022 در روز چهارشنبه، اولین خودرو مفهومی تمام الکتریکی خود را با نام Airflow معرفی کرد.

کریس فوئل، مدیرعامل کرایسلر گفت: «مفهوم ارائه شده طراحی پویا، فناوری‌های پیشرفته و اتصال یکپارچه ارائه می‌کند که نمونه‌ای از نمونه‌های تمام الکتریکی را که ما قصد داریم تا سال 2028 به دست آوریم را مشخص می‌کند.»

مدل مفهومی کرایسلر نحوه تعامل راننده و سرنشینان با فناوری‌های پیشرفته را دوباره تجسم می‌کند و در عین حال تجربه سفر درجه یک را ارائه می‌کند که نیازهای فناوری را در محیطی آرام متعادل می‌کند.

گزارش شده است که Autodrive ویژگی‌های خودران سطح 3 را با قابلیت بهبود ویژگی‌های بیشتر از طریق به‌روزرسانی‌های OTA ارائه می‌کند.

خودرو برقی که تا 400 مایل برد دارد

کانسپت Airflow مجهز به دو موتور 150 کیلوواتی است که به کراس اوور AWD و برد 350 تا 400 مایلی تخمین زده شده در کرایسلر مجهز شده است. جزئیات طراحی بیرونی شامل چراغ‌های عقب LED با عرض کامل و رینگ‌های 22 اینچی است، در حالی که داخل چرم دارای گزینه‌های کنترل تهویه مطبوع مجزا، صفحه‌نمایش لمسی جداگانه برای راننده و سرنشین جلو (و همچنین صفحه‌های پشتی صندلی برای هر دو) است. نور محیطی که بر اساس ترجیحات سرنشینان و آنچه در نمایشگرهای مرکزی پخش می شود تغییر می کند.

خودرو برقی که تا 400 مایل برد دارد

Airflow که در سال 2025 وارد بازار می شود، کمی متفاوت از آنچه امروز معرفی شد، ظاهر و کارایی خواهد داشت. 

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی