کد خبر: ۲۴۵۰۶
|
۱۹ دی ۱۴۰۰ | ۱۰:۲۰

تبلت گیمینگ Legion Y۷۰۰ لنوو با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی از راه می‌رسد

بازار گوشی‌های گیمینگ داغ است و شرکت‌ها در چند سال اخیر از چندین موبایل قدرتمند رونمایی کرده‌اند. حالا لنوو می‌خواهد چنین رویکردی را برای بازار تبلت‌ها در پیش بگیرد و در همین راستا تبلت گیمینگ Legion Y۷۰۰ را روانه بازار کند، اما این محصول چه ویژگی‌هایی خواهد داشت؟

به گزارش« نبض فناوری» چینی‌ها اخیرا برخی جزئیات مربوط به این تبلت گیمینگ را منتشر کرده‌اند، البته لنوو برای اولین بار در دسامبر 2021 از عرضه چنین محصولی خبر داد. یکی از مدیران لنوو با انتشار پستی در شبکه اجتماعی چینی ویبو، به تجهیز این تبلت به نمایشگر 8.8 اینچی اشاره کرده است.

مشخصات تبلت گیمینگ Legion Y700 لنوو

لنوو برای تبلت لژیون Y700، یک نمایشگر 8.8 اینچی LCD با رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل درنظر گرفته که بطور 100 درصدی گاموت رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد. این نمایشگر همچنین از رفرش ریت 120 هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی 240 هرتز پشتیبانی می‌کند تا آن را در جمع معدود تبلت‌های بازار مانند آیپد پرو قرار دهد.

 
 
تبلت گیمینگ Legion Y700
 

لنوو همچنین برای این تبلت خود از تراشه کوالکام اسنپدراگون 870 استفاده می‌کند و آن را به اسپیکرهای JBL مجهز می‌کند. این تبلت قادر به پشتیبانی از دالبی ویژن و دالبی Audio خواهد بود.

طبق تصاویر، در این دستگاه حداقل با یک پورت USB Type-C و دوربین اصلی تکی روبه‌رو می‌شویم. لنوو برای این محصولش چندین ویژگی نرم افزاری منحصر به‌فرد درنظر می‌گیرد که از جمله آن‌ها می‌توان به تغییر نسبت تصویر بازی‌ها به 21:9 اشاره کرد تا تجربه‌ای مشابه گوشی‌های گیمینگ اندرویدی را در اختیار کاربران قرار دهد.

در حال حاضر نمی‌دانیم لنوو می‌خواهد این تبلت را در خارج از بازار چین عرضه کند یا خیر. با این حال از آنجایی که با یک تبلت کوچکتر از 10 اینچ روبه‌رو هستیم، احتمالا در بازارهای خارجی مورد استقبال چندانی قرار نمی‌گیرد. با این حال می‌تواند به رقیبی برای شرکت‌هایی مانند سامسونگ در بازار جهانی تبدیل شود.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظرات
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
وبگردی